Gå til innhold

Provosert av treningssenter!


Gjest Sportygirl

Anbefalte innlegg

Hm, nå skal jeg se etter en gutt i stor genser...Mørk eller lys?

Hm, vi har nok en del felles kjente...tenker jeg. Er det lov å legge ut navn her? Fy nå blei jeg nysgjerrig! ;-)

Hvor i Asker bor du?

He he tror ikke SDD higer etter å bli igjen kjent Ane!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    34

  • conan

    5

  • molli

    3

  • leenie

    3

Mest aktive i denne tråden

He he tror ikke SDD higer etter å bli igjen kjent Ane!!

Mye mulig. Jeg higer ikke etter det selv, jeg, men nysgjerrig ble jeg. Hvis han er Asker gutt, og i tillegg 28, så vet jeg garantert hvem han er! Og garantert så kjenner vi noen av de samme folka. Asker er jo ingen stor plass akkurat!

:-) Men ok, han om det. Vil han gi meg noen hint, så står han fritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, nå skal jeg se etter en gutt i stor genser...Mørk eller lys?

Hm, vi har nok en del felles kjente...tenker jeg. Er det lov å legge ut navn her? Fy nå blei jeg nysgjerrig! ;-)

Hvor i Asker bor du?

Jeg har ikke noe lyst til å legge ut navn, men du har bodd i asker veldig lenge?

Du skal ikke se bortifra at vi har en del felles kjente da, nei, og når det gjelder hvor i asker jeg bor så kan jeg si at det tar meg ca 10 min å gå til treninga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger, bare noen ganger altså, lurer jeg på denne legningen din.... :-)

Hehe, det har lite med legning å gjøre :)

Men du er for øvrig ikke den eneste som lurer på slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er mer behagelig enn en diger slaskete t-skjorte, vel! Ikke alle som er så opptatt av å vise seg frem vettu. De fleste er der bare for å trene, og har nok med seg selv. Ikke f om jeg gidder å begynne å trene i noe annet fordi andre irriterer seg over meg, og mener at jeg bare skal "vise meg"! ;D At det går an...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høø...jeg trenger minst fem mnd!!

Huffa meg...tegn på litt for mye grill mat i sommer?

Jeg trenger en del jeg også, og jeg kan ikke engang tenke på å få igjen musklene jeg har mistet.

Det blir for mye pes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det har lite med legning å gjøre :)

Men du er for øvrig ikke den eneste som lurer på slikt :)

Hva som er så interessant med å trene med overbola mannfolk som er så fulle av dop at kvisene spretter ut av ryggen deres når de tar i et tak, that beats me... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er så interessant med å trene med overbola mannfolk som er så fulle av dop at kvisene spretter ut av ryggen deres når de tar i et tak, that beats me... :-)

Jeg har ikke opplevd så mange av disse kvissebyllene som sprekker.

Det er ikke Haralds Gym i byen jeg trener på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke bare du. Men jeg for min del synes nå at det er rasende festlig å kle meg i minimale plagg når jeg har vært flink og trent meg til en flott kropp. Alle de sure og misunnelige damene er en ekstra bonus, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig. Jeg higer ikke etter det selv, jeg, men nysgjerrig ble jeg. Hvis han er Asker gutt, og i tillegg 28, så vet jeg garantert hvem han er! Og garantert så kjenner vi noen av de samme folka. Asker er jo ingen stor plass akkurat!

:-) Men ok, han om det. Vil han gi meg noen hint, så står han fritt!

Helt utenom alt som har med trening å gjøre, men blir du å finne i askerhallen til søndag?

For som skikkelig askerjente er du vel bare nødt til å være fan? :)

Dessuten.. er du noe ute i asker? Det må jeg innrømme at jeg nemlig til stadighet er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke noe lyst til å legge ut navn, men du har bodd i asker veldig lenge?

Du skal ikke se bortifra at vi har en del felles kjente da, nei, og når det gjelder hvor i asker jeg bor så kan jeg si at det tar meg ca 10 min å gå til treninga :)

Jepp, er vokst opp i Asker jeg. Og bor 5 minutt fra Sats. Ganske så midt i sentrum egentlig ;-)

Steike så nysgjerrig jeg blei nå!

Og selvom ikke du legger ut navn, så er jeg nysgjerrig på om du kjenner gutta jeg vanker med; Tommy og Asbjørn og dem..? (De pumper for livet på SATS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er vokst opp i Asker jeg. Og bor 5 minutt fra Sats. Ganske så midt i sentrum egentlig ;-)

Steike så nysgjerrig jeg blei nå!

Og selvom ikke du legger ut navn, så er jeg nysgjerrig på om du kjenner gutta jeg vanker med; Tommy og Asbjørn og dem..? (De pumper for livet på SATS)

Asbjørn - Security?

Jeg kjenner han i såfall ikke annet enn at vi hilser på hverandre når vi møtes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utenom alt som har med trening å gjøre, men blir du å finne i askerhallen til søndag?

For som skikkelig askerjente er du vel bare nødt til å være fan? :)

Dessuten.. er du noe ute i asker? Det må jeg innrømme at jeg nemlig til stadighet er...

Selvsagt er jeg fan, og ja, jeg er å se i hallen når det gjelder! Kjenner et par av gutta der... ;-)

Og ja, jeg er ute en del i Asker. Men drar rett som det er til Sandvika. Liker meg der og.

Asker er jo litt harry, da! ;-)

Er ofte på Intermezzo, sånn innimellom alt annet rølp- Er du å se der, eller?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asbjørn - Security?

Jeg kjenner han i såfall ikke annet enn at vi hilser på hverandre når vi møtes :)

Jepp, Security... :-)

Hva med Kyrre,Johnny og Martin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er jeg fan, og ja, jeg er å se i hallen når det gjelder! Kjenner et par av gutta der... ;-)

Og ja, jeg er ute en del i Asker. Men drar rett som det er til Sandvika. Liker meg der og.

Asker er jo litt harry, da! ;-)

Er ofte på Intermezzo, sånn innimellom alt annet rølp- Er du å se der, eller?

:-)

Ja, jeg er nok å se på Intermezzo i ny og ne, men da helst på ukedagene. Har hendt det har blitt noen øl der i helgene også, men stort en ukekveld i ny og ne!

Hæ? Asker er harry, det er en ting, men du drar til Sandvika fordi asker er harry? Hehe, det finnes da ingensteder på hele østlandet hvor det er høyere harryfaktor-takter enn på Camelot??? :)

Jeg er for øvrig mest på tangis, jeg da...

Jeg kjenner også ett par av gutta, dog ikke så godt nå lenger...:)

Gleder meg til søndag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Security... :-)

Hva med Kyrre,Johnny og Martin?

Hvis du ikke snakker om frisk-Johnny, så nei.

Men jeg kjenner ikke de gutta der, altså.. Har noen venner som kjenner Asbjørn fra tidligere av, og det er derfor jeg visste om Security.

Hehe... Du er ikke hun mørkhåra som pleier å sitte sammen med han på Intermezzo? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...