Gå til innhold

Provosert av treningssenter!


Gjest Sportygirl

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke snakker om frisk-Johnny, så nei.

Men jeg kjenner ikke de gutta der, altså.. Har noen venner som kjenner Asbjørn fra tidligere av, og det er derfor jeg visste om Security.

Hehe... Du er ikke hun mørkhåra som pleier å sitte sammen med han på Intermezzo? :)

Frisk-Johnny, jo... :-)

Og de andre gutta jeg nevnte skal du være gla du ikke kjenner. Asbjørn er en real fyr, de andre nevnte jeg for å finne ut av "stilen" din og hvem du kjenner. Han ene jeg nevnte har det tilta helt for, og jeg kjenner de egentlig ikke så særlig.

Vanker mye med Securtiy-gutten, ja. Og mørkhåra er jeg. Men om jeg er hun på Intermezzo sier jeg ei... ;-)

Og når det er sagt: Jeg heter ikke Ane. Bare tuller, men 27 det er jeg.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    34

  • conan

    5

  • molli

    3

  • leenie

    3

Mest aktive i denne tråden

Frisk-Johnny, jo... :-)

Og de andre gutta jeg nevnte skal du være gla du ikke kjenner. Asbjørn er en real fyr, de andre nevnte jeg for å finne ut av "stilen" din og hvem du kjenner. Han ene jeg nevnte har det tilta helt for, og jeg kjenner de egentlig ikke så særlig.

Vanker mye med Securtiy-gutten, ja. Og mørkhåra er jeg. Men om jeg er hun på Intermezzo sier jeg ei... ;-)

Og når det er sagt: Jeg heter ikke Ane. Bare tuller, men 27 det er jeg.

:-)

Men jeg har bare sett en jente med Asbjørn den senere tid, på Intermezzo, hun har mørkt hår, og tar jeg ikke helt feil er hun dama hans.

Og det er altså deg? :)

Frisk Johnny kjenner jeg for øvrig fra gammelt av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor Madla? Det er da like "ille" i sentrum? ;-)

Mulig det. Vet ikke hvorfor det var SportsClub som dukka opp i tankene :) Men jeg har da kjørt forbi noen ganger, og utsikten er ikke alltid like god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har bare sett en jente med Asbjørn den senere tid, på Intermezzo, hun har mørkt hår, og tar jeg ikke helt feil er hun dama hans.

Og det er altså deg? :)

Frisk Johnny kjenner jeg for øvrig fra gammelt av :)

Du,jeg var skikkelig stygg som nevner navn her og sier det har tilta for dem...Huff, det angra jeg på-. Sorry.

Men det er sant, dah! ;-)

Uansett, den mørke dama og Asbjørn er bare gode venner, så vet du det! Vært litt til og fra bare.

Oki, see you around, tenker jeg! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du,jeg var skikkelig stygg som nevner navn her og sier det har tilta for dem...Huff, det angra jeg på-. Sorry.

Men det er sant, dah! ;-)

Uansett, den mørke dama og Asbjørn er bare gode venner, så vet du det! Vært litt til og fra bare.

Oki, see you around, tenker jeg! ;-)

Jeg visste ikke hvem noen av de var likevel, så det går nok greit.

Dessuten er de fleste som heter Kyrre, Ronny og Johnny (med unntak av Askermannen) noe ustabile, så det går greit :)

Jupp, ser deg nok i Askerhallen til Søndag, uten å vite det, og kanskje på tangis på lørdag, helt uten å vite det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste ikke hvem noen av de var likevel, så det går nok greit.

Dessuten er de fleste som heter Kyrre, Ronny og Johnny (med unntak av Askermannen) noe ustabile, så det går greit :)

Jupp, ser deg nok i Askerhallen til Søndag, uten å vite det, og kanskje på tangis på lørdag, helt uten å vite det også :)

Ustabile er ordet ;-)

Yes, heeelt uten å vite det kommer vi nok til å ses, ja. Hm...Men OM du en dag "vet", så si hei, da!:-)

Jeg skal til bunns i detta, jeg, asså!

Kos deg på søndag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ustabile er ordet ;-)

Yes, heeelt uten å vite det kommer vi nok til å ses, ja. Hm...Men OM du en dag "vet", så si hei, da!:-)

Jeg skal til bunns i detta, jeg, asså!

Kos deg på søndag! :-)

Jeg lover å si hei dersom jeg lukter lunta, men det skal vel litt til i jungelen av mørkhårede damer i asker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ustabile er ordet ;-)

Yes, heeelt uten å vite det kommer vi nok til å ses, ja. Hm...Men OM du en dag "vet", så si hei, da!:-)

Jeg skal til bunns i detta, jeg, asså!

Kos deg på søndag! :-)

Kos deg på søndag du også, og det blir det nok all grunn til i det vi banker Sparta tilbake til steinalderen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på søndag du også, og det blir det nok all grunn til i det vi banker Sparta tilbake til steinalderen! :)

Yeah! Heia Frisk! ;-)

Og joda, mørkhårede er det vel nok av, ja... ;-)

Hehe, vel, kanskje en dag!

So long! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah! Heia Frisk! ;-)

Og joda, mørkhårede er det vel nok av, ja... ;-)

Hehe, vel, kanskje en dag!

So long! :-)

Hvis du er fast her med det nicket så ser jeg deg vel igjen :)

Nei, nå er det snart tid for middag!

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er fast her med det nicket så ser jeg deg vel igjen :)

Nei, nå er det snart tid for middag!

Ha en fin dag! :)

Jeg er her ganske fast, ja.Men har ikke fast nick. Det kommer, da.

"Ane" blir nok ikke brukt særlig mye,jeg kjenner for mange i Asker som heter nettopp det skjønner du.

men jeg gir et hint! Vi ses!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jabbadabba

Hvis du er fast her med det nicket så ser jeg deg vel igjen :)

Nei, nå er det snart tid for middag!

Ha en fin dag! :)

Og neste gang kan dere ta dette på meldinger kanskje? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men man må bare se ironien i galskapen.

Det er ingen ingen instruktør som klager på gamle Mr. Hansen på 50 år dersom han tilfeldigvis skulle ha på seg en singlet over den dvaske magen sin en dag, rett og slett fordi han ikke går sånn for å vise seg fram.

Men dersom en meget veltrent 20 åring skulle driste seg til å gå i singlet en dag, da er helvete løs med en gang.

Det hele går på misunnelse. Ikke noe annet.

SATS, Elexia, osv er elendige studioer med inkompente instruktører og eiere, så det er ironisk i seg selv at du omtaler disse som seriøse treningsstudioer, og det sier jævla mye om hvor lite greie du har på trening.

Det kommer jo an på hvem som er målgruppen. Sats og Elixia er i høyeste grad kompetente til det _de_ driver med (først og fremst mosjon for mange).

De er også bra utstyrt for dem som vet hva de holder på med og som klarer seg uten veiledning. Du snakker mer om treningsmiljøet synes jeg, ikke selve treningsstudioet.

Skal man videre med treningen, og trenger hjelp, bør man derimot gå andre steder, det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og neste gang kan dere ta dette på meldinger kanskje? :-)

Sorry, men jeg tror ikke noen av oss hadde beregnet at det var fare for å møte folk man kanskje vet hvem er, i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her ganske fast, ja.Men har ikke fast nick. Det kommer, da.

"Ane" blir nok ikke brukt særlig mye,jeg kjenner for mange i Asker som heter nettopp det skjønner du.

men jeg gir et hint! Vi ses!

:-)

Du får gi ett hint :)

Snakkes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på hvem som er målgruppen. Sats og Elixia er i høyeste grad kompetente til det _de_ driver med (først og fremst mosjon for mange).

De er også bra utstyrt for dem som vet hva de holder på med og som klarer seg uten veiledning. Du snakker mer om treningsmiljøet synes jeg, ikke selve treningsstudioet.

Skal man videre med treningen, og trenger hjelp, bør man derimot gå andre steder, det er sant.

"Det kommer jo an på hvem som er målgruppen. Sats og Elixia er i høyeste grad kompetente til det _de_ driver med (først og fremst mosjon for mange)."

Enig, det funger glimrende som mosjon for egen samvittighets skyld, men ikke for som mosjon for å få framgang.

Og det er vel det de fleste vil ha, i hvertfall når man ser at de fleste som trener der er folk i relativt ung alder.

"De er også bra utstyrt for dem som vet hva de holder på med og som klarer seg uten veiledning."

Helt klart, men som du sier: det er forutsatt at du vet hva du holder på med, noe det ikke er da man ikke får korrekt, eller tilstrekkelig veiledning av de ansatte.

Den timen du blir vist rundt der av en instruktør, hvor skapningen lærer deg å pirke borti apparatene uten å bli sliten, og ofte på feil måte, er ikke nok.

" Du snakker mer om treningsmiljøet synes jeg, ikke selve treningsstudioet."

Jeg snakker om de ansatte.

"Skal man videre med treningen, og trenger hjelp, bør man derimot gå andre steder, det er sant."

Nja.. tvert i mot, egentlig. Jeg klarer jeg meg fint med SATS nå, rett og slett fordi jeg ikke trenger noen veiledning, men de som trenger det burde fått det av kompetente instruktører, ikke av de på SATS.

På SATS lærer man å trene uten å bli svettere enn det man blir av oppvarmingen, og det er også grunnen til at man aldri får resultater.

(Nå snakker jeg om i helsestudioet, ikke i trening i sal).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det kommer jo an på hvem som er målgruppen. Sats og Elixia er i høyeste grad kompetente til det _de_ driver med (først og fremst mosjon for mange)."

Enig, det funger glimrende som mosjon for egen samvittighets skyld, men ikke for som mosjon for å få framgang.

Og det er vel det de fleste vil ha, i hvertfall når man ser at de fleste som trener der er folk i relativt ung alder.

"De er også bra utstyrt for dem som vet hva de holder på med og som klarer seg uten veiledning."

Helt klart, men som du sier: det er forutsatt at du vet hva du holder på med, noe det ikke er da man ikke får korrekt, eller tilstrekkelig veiledning av de ansatte.

Den timen du blir vist rundt der av en instruktør, hvor skapningen lærer deg å pirke borti apparatene uten å bli sliten, og ofte på feil måte, er ikke nok.

" Du snakker mer om treningsmiljøet synes jeg, ikke selve treningsstudioet."

Jeg snakker om de ansatte.

"Skal man videre med treningen, og trenger hjelp, bør man derimot gå andre steder, det er sant."

Nja.. tvert i mot, egentlig. Jeg klarer jeg meg fint med SATS nå, rett og slett fordi jeg ikke trenger noen veiledning, men de som trenger det burde fått det av kompetente instruktører, ikke av de på SATS.

På SATS lærer man å trene uten å bli svettere enn det man blir av oppvarmingen, og det er også grunnen til at man aldri får resultater.

(Nå snakker jeg om i helsestudioet, ikke i trening i sal).

Jeg er enig i at det er mye inkompetanse hos styrkeinstruktørene på SATS, der var Elixia noe bedre. Men det blir litt sånn når alle der er fysioterapeuter at alt blir for mye etter boka, etter min smak. Treningsgleden kommer når man finner ut hva som funker i forhold til din egen kropp, og det kan jo ingen fortelle deg om på forhånd, men kommer kun av erfaring. Derfor synes jeg ikke de ansatte har så mye å si uansett hvor man trener.

Trener på SATS nå jeg og, det går fint, det :)

Instrukørene i sal der er veldig flinke, forøvrig, og har en mye mer motiverende stil enn styrkeinstruktørene. Hadde noen av dem vært personlige trenere hadde kanskje det vært mer populært..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det er mye inkompetanse hos styrkeinstruktørene på SATS, der var Elixia noe bedre. Men det blir litt sånn når alle der er fysioterapeuter at alt blir for mye etter boka, etter min smak. Treningsgleden kommer når man finner ut hva som funker i forhold til din egen kropp, og det kan jo ingen fortelle deg om på forhånd, men kommer kun av erfaring. Derfor synes jeg ikke de ansatte har så mye å si uansett hvor man trener.

Trener på SATS nå jeg og, det går fint, det :)

Instrukørene i sal der er veldig flinke, forøvrig, og har en mye mer motiverende stil enn styrkeinstruktørene. Hadde noen av dem vært personlige trenere hadde kanskje det vært mer populært..

"Jeg er enig i at det er mye inkompetanse hos styrkeinstruktørene på SATS, der var Elixia noe bedre. Men det blir litt sånn når alle der er fysioterapeuter at alt blir for mye etter boka, etter min smak."

Jeg har så vidt vært innom Elexia noen få ganger, og det virket helt likt SATS.

"Treningsgleden kommer når man finner ut hva som funker i forhold til din egen kropp, og det kan jo ingen fortelle deg om på forhånd, men kommer kun av erfaring. Derfor synes jeg ikke de ansatte har så mye å si uansett hvor man trener."

Det er jeg helt enig med deg i, men det er lett for meg og deg å si i og med at vi har trent i mange år, og falt virkelig for denne formen for trening.

Det gjør derimot ikke 95 % av alle andre, og de gjør derfor det man slavisk blir fortalt at man skal gjøre. Og det blir det ikke resultater av.

Hadde alle vært som meg og deg hadde det knapt vært behov for instruktører :)

"Instrukørene i sal der er veldig flinke, forøvrig, og har en mye mer motiverende stil enn styrkeinstruktørene. Hadde noen av dem vært personlige trenere hadde kanskje det vært mer populært.."

Det med personlige trenere synes jeg også er en uting. Dette fordi de personlige trenerne ikke gir råd annet enn når du betaler dem for det, og enkelte idioter er faktisk dumme nok til å betale mange hundre kroner for en time med disse gutta. Og når instruktørene og de personlige trenerne i tillegg er samme personer, da sier det seg selv at de ikke gir mye gratis når de bare har en vanlig instruktør time.

Jeg lurer for øvrig på om jeg skal ta et PT kurst, da det faktisk er så mye dumme pengesterke folk rundt forbi, at de faktisk gladelig betaler 3-400 kroner for en time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er stolt av kroppen sin og det man har fått til etter mange timer med svette og slit, så er vel treningsstudioet det mest naturlige stedet å vise det frem på?

For hvis det provoserer deg - hva da med stranden om sommeren eller bygatene for den saks skyld?

På treningsstudioet så vanker det i hvert fall mennesker med noe av den samme målsetting. Og siden det også der finnes mennesker med forskjellige forutsetninger, utgangspunkt og "idealer", så har jo nettopp slike kjeder som SATS og Elixia dukket opp som konkurrenter eller alternativer til de mer "ekstreme" treningssentrene.

Så ærlig talt kan jeg ikke forstå hvorfor noen kan la seg provosere av at noen benytter anledningen til å vise frem en kropp de er stolte over på slike steder.

Det gjøres jo "alle" andre steder også når det gjelder bilen du er stolt av, øynene du er stolt av, rumpa du er stolt av, den nye jakka du er stolt av, huset du er stolt av, barnet ditt som du er stolt av osv....

De aller fleste har noe de er stolte av og som de liker å vise frem. Noen ganger der det "passer seg", og andre ganger der det kanskje ikke passer seg.

Og hva er da galt med å vise frem kroppen du er stolt av på et treningssenter????

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...