Gå til innhold

Livet skal ikke være lett!!!

Anbefalte innlegg

Vi har nå ventet et år på å få reise ned å hente vårt barn fra India, hver dag har vært verdt ventingen...Men nå har vi bestillt biletter 2 ganger og begge gangene har vi måttet flytte reisen:-( Dette pga av byråkrati i giverland, som nok må til, men er uforståelig for oss som venter. Senest i dag..Vi har flyttet bilettene fra neste uke til 3 uker frem, men alle gode ting er 3!! Jeg trenger mye "lykkestøv" for at dette skal gå bra denne gangen, det har vært MYE skuffelser, tårer og sinne..Vi har all støtte fra forreningen, de gjør alt de kan! Er det noen trøstene ord hos dere der ute VI TRENGER DET...

Vi krysser alt vi har.., trenger at dere også gjør det..

Hilsen en fortvilet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72878-livet-skal-ikke-v%C3%A6re-lett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære ank72.

Så urettferdig verden kan være!!! Kjempeleit å høre at reisen for å hente gulljenta deres har blitt utsatt påny! Dere har min fulle medfølelse...ett års venting etter tildeling, det er lenge, det!

Alle fingre og tær krysset for at dere kan reise om 3 uker! Lykkebringende støv kommer også:=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>=>

Du vet, det går bare èn vei - fremover!!!

Massevis av trøsteklemmer fra

Huff, det hørtes alldeles grusomot ut å måtte vente og vente på å få reise ned og hente barnet deres, og gang på gang få utsatt Livets Reise :-( Forstår veldig godt at dere er fortvilte!!

Håper at det er som du sier, at alle gode ting er tre. Og trøsten må være at den dagen dere sitter der med barnet deres, så er det framtiden som teller, ikke dagene dere mistet :-))

Krysser fingre og tær for at dere får reise snart! Neste melding du legger her er forhåpentligvis "Nå reiser vi :-)"

Beste hilsen fra

Gjest kinamamsen

Dette hørtes ikke så greit ut. Håper avreisen Blir om tre uker, som planlagt, og sender dere masse tålmodighetsstøv ```*****````,

lykkestøv ^^^^^^^^ og

litt reisefeber og gledevibber til slutt §§§§§§§§§§§

:-))))))))

Klem fra

Annonse

No må det vel endeleg vera slutt på all ventinga for dykk.. det var trist å høyra om endå ei utsetjing, hadde rekna med at de var på veg til India no!

Eg kryssar alt eg har for at DENNE gongen slår det til, desse billettane skal brukast! XXXX

Klem frå

Annonse

Armer og bein krysses!

Veldig leit å høre om forsinkelsene. Det er ikke så oppmuntrende for en som har ventet på CWB Prinsessen siden 19.6.

Hils Gullet mitt om det er til CWB dere også skal.

Det må jo bli reisedato en gang, selv om det ikke virker sånn akkurat i dag!!!

[email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...