Gå til innhold

I dag er dagen!

Anbefalte innlegg

I skrivende stund skal vår rettsak opp i retten i India.

Stort sett går jo det greit, men man kan jo aldri vite, så jeg kjenner jeg er en smule annspent i dag.

Går alt som planlagt reiser vi ned den 25 oktober, og det er på dagen 8 mnd etter vi fikk vite at hun fantes der nede.Å som jeg gleder meg til endelig å få treffe henne, jeg vet ikke om det er kynnere eller en gryende influensa men jeg har vont både her og der.

Storebror er overmoden til å bli storebror på ordentlig nå,

og gleder seg til turen. Spesielt til å feire sin 5 års dag der nede.

Jeg har mest lyst til å begynne pakkingen med det samme, men jag får nok styre meg noen uker til fortsatt. Men i hodet har jeg planlagt det meste ;-) og så kan jeg jo se over garderoben en gang til. Det kan jo mangle ett par småting som jeg kan kose meg med å handle inn.

Hurra for den 18 september.

Hilsen en glad og spent

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72953-i-dag-er-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gjort mitt for å sende gode vibber over til India for dere.

Selv har vi bare ventet siden 19.6. I mellomtiden er barnerom, klær, barneforsikring, vaksiner og helsekort/-bok ordnet.

Har brukt dagen i dag til å føre inn vekt, høyde og vaksinasjoner inn i boka fra helsestasjonen. Føler at jeg får tenkt på barnet vårt og gjort noe meningsfylt i ventetiden.

Lykke til - venter spent på bilder fra CWB...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72953-i-dag-er-dagen/#findComment-359668
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Har gjort mitt for å sende gode vibber over til India for dere.

Selv har vi bare ventet siden 19.6. I mellomtiden er barnerom, klær, barneforsikring, vaksiner og helsekort/-bok ordnet.

Har brukt dagen i dag til å føre inn vekt, høyde og vaksinasjoner inn i boka fra helsestasjonen. Føler at jeg får tenkt på barnet vårt og gjort noe meningsfylt i ventetiden.

Lykke til - venter spent på bilder fra CWB...

Har dere virkelig greid å ordne med barneforsikring på et barn som enda ikke har kommet til Norge? I hvilket forsikringsselskap?

Vi fikk i alle fall beskjed om at det var vanskelig for barn å få forsikring før de hadde vært i Norge ett år, _og_ var over 4 år. Fikk da ordnet det til slutt, men vi måtte ha en ekstra og svært omfattende legeerklæring på barnet.

Syns det er KJEMPEflott om forsikringsselskapene tar til fornuft. Syns sannelig et selskap som lar dere forsikre et barn som er i India fortjener honnør!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72953-i-dag-er-dagen/#findComment-359932
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...