Gå til innhold

100 KR!!! snufs......man må være

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mener du at fagfolkene her inne bør drive veldedighet !!?? Hadde du villet sitte i timesvis og svart på spm. fra fremmede folk som hadde bruk for din ekspertise - gratis ?? Ikke jeg ihvertfall..

klart det......hvorfor skal vi tjene penger på alt.......

og foressten så det koster det samme spørsmålet 35 kr hvis du går til fastlegen......

bloodpris er det.....

klart det......hvorfor skal vi tjene penger på alt.......

og foressten så det koster det samme spørsmålet 35 kr hvis du går til fastlegen......

bloodpris er det.....

Gå til fastlegen da, i stedet for å sitte her å sutre over at folk ikke vil bruke tiden sin gratis på deg...

Annonse

Jeg blir så jævli irritert på folk som forventer at alt skal komme gratis opp i hendene på en. Ikke skal dem jobbe for det og ikke skal dem betale for det.

Hvordan i all verden forventer du at man skal kunne drive en tjeneste som dette, med mange ansatte uten å få inntekter. Ok, et par webbiser kunne man godt klart seg foruten, men hvem skal betale for at du skal få hjelp hos legene? Jeg? Naboen min? Doktor online? Eller du? Hva syns du er mest rimelig?

Dessuten - 100 kr, hva er det? Sikkert ikke mer enn du bruker på cola og potetgull en lørdagskveld likevell.

Enig med Zirine.

Du må jo bare være helt plante om du tror at noen gidder å tape store penger på å drive en side.

Med så mye fagfolk som svarer på spørsmål så trenger du ikke akkurat å være noen Einstein for å forstå at disse ikke gjør dette gratis.

• 4 uker senere...

Mener du at fagfolkene her inne bør drive veldedighet !!?? Hadde du villet sitte i timesvis og svart på spm. fra fremmede folk som hadde bruk for din ekspertise - gratis ?? Ikke jeg ihvertfall..

oi så sinte man kan bli.... hehehe

gjeng me gamle grinebitere.....

stakkars...

men det finnes flere sider som er fortsatt gartis som f.eks www.lommelegen.no/

takk for at ikke alle er like griske og skulle vi ikke brenne av et par milliærder på helse da?

nei ikke i følge dere så betal sykehus oppholdene deres selv .....koster bare 4000 kr dagen er ikke så dyrt det når du har jobb.....

Jeg blir så jævli irritert på folk som forventer at alt skal komme gratis opp i hendene på en. Ikke skal dem jobbe for det og ikke skal dem betale for det.

Hvordan i all verden forventer du at man skal kunne drive en tjeneste som dette, med mange ansatte uten å få inntekter. Ok, et par webbiser kunne man godt klart seg foruten, men hvem skal betale for at du skal få hjelp hos legene? Jeg? Naboen min? Doktor online? Eller du? Hva syns du er mest rimelig?

Dessuten - 100 kr, hva er det? Sikkert ikke mer enn du bruker på cola og potetgull en lørdagskveld likevell.

100 kr skal si deg hva det er det er nok til å gi mat og skole til et barn i afrika i en måned!

vær gla du bor i et rikt land for du ville aldri klart deg som fattig!

Annonse

100 kr skal si deg hva det er det er nok til å gi mat og skole til et barn i afrika i en måned!

vær gla du bor i et rikt land for du ville aldri klart deg som fattig!

Ja, jeg er sikker på at det er mange på i Afrika som surfer på dol og gremmer seg over betalingen de må legge igjen her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...