Gå til innhold

Han tror jeg forventer mer...

Anbefalte innlegg

Gjest ArabianStar

Jeg har en såkalt "rotekompis". Han er snart 25, jeg fyller 20 snart..

Når vi har vært på fest, ender det ofte med klining(det vi kaller for å rote), og litt kos, men ikke mer enn det. Så drar vi hjem til vårt og avslutter der. Snakker ikke mer om det etterpå. Sist gang stakk han faktisk av, så jeg dro hjem og la meg. Etterpå skrev han meg og spurte hvor jeg var... Jeg tolket det den veien at da regnet han med at jeg forventet at han skulle bli med meg hjem eller noe sånt.

FOR, han er så fryktelig sjenert. Han tror, at jeg forventer at han skal bli med meg hjem(el omvendt) HVER gang dette skjer! Det har jeg gjort klart for han at jeg overhodet ikke vil, ikke enda.. Men han skjønner det ikke..

Jeg er blitt utsatt for et overgrep en gang, og er litt redd for sex, dette VET han! Og han forstår det også. Det er nærheten/tryggheten som betyr mest for meg, ikke sex..

Jeg begynner å tro at han rett og slett ikke er intr i meg i det hele tatt, men strekker lina helt dit, for så å stikke av. Men jeg vet ikke, for han sier så mye forskjellig...

For meg er det nok å si hade til han på kvelden, for så å dra hjem til mitt(hva han gjør etterpå blir opp til han). Eller senere, sove(ikke noe mer!!!!) sammen med han natten over. Men dit vet jeg, dit er det enda laangt...

Han har kommet til meg noen ganger, edru, og vi har ligget i senga å pratet lenge. Jeg har ALDRI tatt initiativet til mer, og han burde forstå det når jeg ikke rører han på den måten...

Så nå vet jeg ingenting mer... Har prøvd å få det inn i hodet hans hva jeg mener, men det er langt i fra enkelt. Han har aldri hatt dame, og aldri pult, så jeg forstår jo at han kanskje er redd. Jeg har gitt han nokså lang tid, og vi har rotet sånn fra og tilbake i et halvt år nå(både edru og full).

Ellers er han veldig søt. Kaller foreldrene for svigermor/far(mens de hører på), og meg for "kjære"... Men jeg vet liksom ikke hvor mye jeg burde tro på han mer..

Og jeg vet jo heller ikke om han kanskje er likedan med andre.

Noen som kjenner seg igjen?? Har et tips til meg? Jeg vet jeg burde ta en prat med han, men har liksom utsatt det og utsatt det, for han er så tung å prate om sånt med..

Så hva skal jeg gjøre da?? Tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72999-han-tror-jeg-forventer-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm, merkelig forhold det der.

du setter spørsmålstegn ved hvorvidt han bryr seg om deg deg, eller om han vil ha deg.

uttalelser som kjære 0g svigers burde vel kanskje tale sitt? ellers kan det nok være at han begynner litt lei av å vente på at du skal bestemme deg for om du ønsker et forhold eller ikke?!?

Gjest ArabianStar

hmm, merkelig forhold det der.

du setter spørsmålstegn ved hvorvidt han bryr seg om deg deg, eller om han vil ha deg.

uttalelser som kjære 0g svigers burde vel kanskje tale sitt? ellers kan det nok være at han begynner litt lei av å vente på at du skal bestemme deg for om du ønsker et forhold eller ikke?!?

Joda, jeg tror jo innerst inne at han mener alvor... Men alt blir så innvikla...

Uansett, takk for svar!:)

Gjest ArabianStar

Tror det er omvendt jeg. Han vil så gjerne men så tør han ikke. Derfor stikker han av, for at du ikke skal se at han er "feig" eventuelt, har stå.

Kan jo hende, men hvis han stikker av, da ser jo jeg på han som feig med en gang da... Eller altså, jeg GJØR ikke det, men jeg KUNNE gjort det..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...