Gå til innhold

Stygge mannfolk


Snorkfrøken

Anbefalte innlegg

Bare fordi webmaster har slettet innlegget mitt uten å gi meg en eneste god grunn legger jeg linken ut til alle som ikke fikk være med på morroa tidligere i dag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Snorkfrøken

    33

  • rufsetufsa

    16

  • SierDuDet

    9

  • shandy

    7

Mest aktive i denne tråden

Annonse

nice try...

"fuckpopups 1.01" hindrer slike dårlige forsøk på morsomheter

hadde det vært du som hadde laga den, hadde jeg i det minste hatt respekt for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må visst være rimelig flatpanna. Jeg sitter her med et bilde som jeg har jobba med i et par timer. Takk og lov at jeg leste innlegget til Altman før jeg rakk å lese ditt, ellers hadde jeg vel mista hele bildet. Da hadde jeg faen skjære meg kverka deg. Fittekjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må visst være rimelig flatpanna. Jeg sitter her med et bilde som jeg har jobba med i et par timer. Takk og lov at jeg leste innlegget til Altman før jeg rakk å lese ditt, ellers hadde jeg vel mista hele bildet. Da hadde jeg faen skjære meg kverka deg. Fittekjerring.

Jøss, så sinna alle var i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sliter jeg skikkelig for å se moroa. Jeg sitter på en jobbe-PC med en mill passord for hver omstart, og var midt inne i et annet arbeid da jeg falt for fristelsen til å klikke på den jævla linken din. Vanligvis jobber jeg på mac, så jeg hadde ikke sjans til å gjøre annet enn å omstarte.

Og du har åpenbart fått tyn for dette tidligere i dag?

Faen ta deg!

Muggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så sinna alle var i dag da?

Ja, og hvis du virkelig ikke skjønner hvorfor må vi kanskje bare unnskylde deg, for da er du vel tilbakestående eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes dem som lager virus, hackere, og folk som deg som faktisk finner det underholdende å ødelegge for andre. Det verste er at du synes det er gøy å høre om folk som har fått ødelagt arbeidet sitt som følge av slike tåpeligheter.

Her på DOL er det som regel hyggelig å snakke, samt at det er som regel trygt å klikke på linker som noen legger ut.

Du må ha et patetisk liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarte å ødelegge noe for MEG iallfall så da er du vel fornøyd.

Dette var virkelig lavmål av deg. Enten har du urovekkende dårlig humor eller så er du rett og slett dum.

Har lyst til å rope FITTE til deg, men beherkser meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og hvis du virkelig ikke skjønner hvorfor må vi kanskje bare unnskylde deg, for da er du vel tilbakestående eller noe.

Ja, du må nok bare unskylde meg. For jeg var jo så ufin at jeg tvang deg til å trykke på den linken.

*himler med alle øynene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...