Gå til innhold

Stygge mannfolk


Snorkfrøken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Snorkfrøken

    33

  • rufsetufsa

    16

  • SierDuDet

    9

  • shandy

    7

Mest aktive i denne tråden

Det ble jo ca. 23 000 av dem.

Dessuten så ble hele IE lukka ned da jeg trykket for å avslutte ca. 13 686 av de jeg merket av.

Jeg fikk bare 18..

:o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var ultrafestlig. Skulle funnet den siden igjen og lagt den ut.

Gi meg e-postadressen din, så kan jeg sende deg den...

*blunk blunk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det ble jo ca. 23 000 av dem.

Dessuten så ble hele IE lukka ned da jeg trykket for å avslutte ca. 13 686 av de jeg merket av.

Det vil jo kvele antallet tråder som kan startes, jeg tror det er ca 64.000 mulige, få bruker fler enn 30-40 i tillegg til de systemet bruker til div operasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lukket for tidlig! Jeg tror jeg hadde 100.000, minst!

Wow! Er det sant?

Nå begynner jeg å se tegninga. -Og kanskje dere forstår hvorfor jeg trodde det var såpass uskyldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukk. Så streng alle var mot meg i dag da....

Jepp. Resten av året får du bare være snill jente og smile pent. Ingen slemme sprell, kvoten din er FULLSTENDIG oppbrukt!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jo kvele antallet tråder som kan startes, jeg tror det er ca 64.000 mulige, få bruker fler enn 30-40 i tillegg til de systemet bruker til div operasjoner.

Men atte - problemet er jo at alle andre vinduer - hele IE lukkes når jeg tar og avslutter en eller flere 'oppgaver'. Åfferdeta??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Resten av året får du bare være snill jente og smile pent. Ingen slemme sprell, kvoten din er FULLSTENDIG oppbrukt!! :-)

Resten av året!!!!?

Det går nok ikke. Dessverre. Ikke vits i å gi løfter man ikke kan holde vettu :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patetisk er det eneste ordet jeg i farte kommer på.

Mange her sitter på jobb når de skriver innlegg, og med sånne linker kan du fucke opp jævla mye.

Men det skjønner du selvsagt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resten av året!!!!?

Det går nok ikke. Dessverre. Ikke vits i å gi løfter man ikke kan holde vettu :o)

Ser jeg noe kødd fra deg en gang til, så ber jeg Webmaster kaste deg på huet og ræva ut.

Om det så betyr at han veier 190 kilo, har snusleppe, langt hår i hestehale og skallet på toppen, peser som en gris, og jeg likevel må ha sex med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...