Gå til innhold

Stygge mannfolk


Snorkfrøken

Anbefalte innlegg

Sånn gjør maskina mi rett som det er, den. Må restartes så jeg mister arbeid.

Det er visst dårlig med vifter på denne siden en eller annen trodde han var glup da han sparte på det. *grrr*

Så her står en annen, vanlig vifte og blåser rett på intill jeg får råd til ordentlig vifte.

Tips: du kan stille inn Word til å autolagre ganske ofte. Verre med alle disse foraene du driver og snekrer på.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Snorkfrøken

    33

  • rufsetufsa

    16

  • SierDuDet

    9

  • shandy

    7

Mest aktive i denne tråden

Tips: du kan stille inn Word til å autolagre ganske ofte. Verre med alle disse foraene du driver og snekrer på.. ;o)

Nettopp!

Det er spesielt lite koselig når man er midt i en oppgradering, modul eller lignende.

Men nå som jeg har åpnet siden på data'n og har en "vanlig" vifte stående og blåse på den går det visst greit.

Men det begynner å bli litt kjølig nå som høsten kommer..

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der beskrev du broren min i detalj, gitt! Selv er jeg helt annerledes.

Enkelte finner nok likheten med en viss Narvestad ganske treffende...

:-)

Godt å se en webmaster med humor!

Ja, jeg kunne vel tatt Narvestad også, om jeg bare hadde fått viljen min med hvem som skulle kastes ut her etterpå... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsan...nå har du fått passet påskrevet, Snorkfrøken. ;-)

Nå har ikke jeg vært så stupid at jeg har klikket på denne mannfolk-linken din, men morsomt ble det lell. *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg forstå dette slik, at enkelte legger ut ødeleggnde linker _med vilje_ liksom på spøk?! Da kutter jeg DOL! For jeg er ikke så datakyndig at jeg klarer å fikse slikt. Leser lenger nede om hvordan noen lett ordna det, og det er gresk for meg. Minst.

Men hvorfor må du kutte ut dol av den grunn? Kan du ikke bare kutte ut å klikke på linker som legges ut? Eller har du tvangstanker, kanskje....du bare _måååå_ klikke på alle linker som kommer i din vei? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å er det den linken det er snakk om. Jeg gikk inn på en link om dolere her jeg. Og da fikk jeg opp ett morsomt bilde, men samtidig fikk jeg opp ei halvnaken dame i en reklame. Den fikk jeg ikke fjerna før jeg trykka ctrl+alt+del. Ble faktisk svært så flau da jeg så den*s*

Nei, det var en pop-up link som formerte seg og fløy over skjermen. Med teksten "you are an idiot" og en smiley.

Etterhvert begynte den å si "fucking idiot", og da valgte jeg å skru av maskinen.

Vær glad du slapp den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nanna, det er sent, jeg er trøtt! Men nysgjerrig.

Hva var det Znorka prøvde på?!

Takk om du gidder svare!

Natta.

Hun la ut en link (for andre gang!) med en idiot-popup som multipliserte seg og fikk maskiner til å krasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun la ut en link under påskudd av at det var fine mannfolk der, og så viste det seg å være rene skjære popuphelvetet i stedet. Mange fikk problemer med at maskina låste seg og måtte restartes, og mistet dermed ulagret arbeide.

*sladre*

Hehe - sånn går det når jeg svarer direkte fra "svar på mine innlegg". Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var en pop-up link som formerte seg og fløy over skjermen. Med teksten "you are an idiot" og en smiley.

Etterhvert begynte den å si "fucking idiot", og da valgte jeg å skru av maskinen.

Vær glad du slapp den!

Ok, flott jeg ikke sjekka den da. Det var i flisas innlegg jeg åpna en link tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt var kanskje morsomt i javascriptet´s barndom, men det er så idiotisk å legge ut slikt nå at jeg gidder ikke blir irritert engang.

"............"

Jeg hadde heller ikke blitt irritert dersom jeg ikke hadde mistet noe. Det faktum at jeg mistet arbeid, gjorde at jeg ble rasende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars deg, her var det mye kjeft å få. Jeg synes nå linken din var morsom jeg. Har videresendt den til mange, og ingen av dem ble sinte. Og for alle disse sinte menneskene må jo dette være et tankekors. Kanskje de burde lære litt mer om kassa de sitter å trykker på, for denne linken var jo helt uskyldig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg, her var det mye kjeft å få. Jeg synes nå linken din var morsom jeg. Har videresendt den til mange, og ingen av dem ble sinte. Og for alle disse sinte menneskene må jo dette være et tankekors. Kanskje de burde lære litt mer om kassa de sitter å trykker på, for denne linken var jo helt uskyldig....

Flott å se at noen har humor :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...