Gå til innhold

Stygge mannfolk


Snorkfrøken

Anbefalte innlegg

Det finnes dem som lager virus, hackere, og folk som deg som faktisk finner det underholdende å ødelegge for andre. Det verste er at du synes det er gøy å høre om folk som har fått ødelagt arbeidet sitt som følge av slike tåpeligheter.

Her på DOL er det som regel hyggelig å snakke, samt at det er som regel trygt å klikke på linker som noen legger ut.

Du må ha et patetisk liv.

Hvorfor har ikke dette ødelagt for verken meg eller de som sendte meg linken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Snorkfrøken

    33

  • rufsetufsa

    16

  • SierDuDet

    9

  • shandy

    7

Mest aktive i denne tråden

Du klarte å ødelegge noe for MEG iallfall så da er du vel fornøyd.

Dette var virkelig lavmål av deg. Enten har du urovekkende dårlig humor eller så er du rett og slett dum.

Har lyst til å rope FITTE til deg, men beherkser meg.

Hva har JEG ødelagt for DEG da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har ikke dette ødelagt for verken meg eller de som sendte meg linken?

Kanskje fordi de ikke var midt i noe og måtte slå av hele jævla maskinen for å få vekk faenskapet.

Dust!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi de ikke var midt i noe og måtte slå av hele jævla maskinen for å få vekk faenskapet.

Dust!

Man MÅ ikke slå av alt skjønner du. Hold hodet kalt så går alt så meget bedre.

Nå selv jeg (som både er tilbakestående, en fitte, lavpanna idiot osv hva jeg nå er blitt kalt i dag...) fikk det til, kan det da vel ikke være så umulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har JEG ødelagt for DEG da?

Den jævla linken din gjorde at jeg ble tvunget til å slå av pc'en - og det dokumentet jeg satt og skrev ble borte.

DU ødela bare humøret mitt. Men pytt pytt, bare du har det moro så går det vel bra det òg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det hyggeligste jeg har blitt kalt i dag :o)

Det kan jeg godt forstå!

Skulle kalt deg noe verre hadde det ikke vært for at jeg fikset opp i det på 3 sekunder (flaks til å være meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man MÅ ikke slå av alt skjønner du. Hold hodet kalt så går alt så meget bedre.

Nå selv jeg (som både er tilbakestående, en fitte, lavpanna idiot osv hva jeg nå er blitt kalt i dag...) fikk det til, kan det da vel ikke være så umulig?

Kanskje man ikke må slå av alt, men dersom man ikke er vant til å jobbe med PC (jeg jobber vanligvis med mac), er det ikke bare-bare å finne ut hvordan man gjør det. I tillegg er det svært lite ok når sånt skjer mens jeg jobber på andres maskiner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man MÅ ikke slå av alt skjønner du. Hold hodet kalt så går alt så meget bedre.

Nå selv jeg (som både er tilbakestående, en fitte, lavpanna idiot osv hva jeg nå er blitt kalt i dag...) fikk det til, kan det da vel ikke være så umulig?

Det var altså en intelligenstest mener du?

Kan du ikke bare innse at spøken din ikke falt i smak og ta det til deg?! End of story.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en link på jobben i dag. 24 lekre mannfolk. Den het noe ala din så det er mulig det er den du "prøver" å legge ut her. Dessverre virker den ikke sånn nå. Du får bare tusenvis av pop-up vinduer og må tilslutt slå av maskinen for å bli kvitt det.

Det er derfor alle blir så sinte på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man ikke må slå av alt, men dersom man ikke er vant til å jobbe med PC (jeg jobber vanligvis med mac), er det ikke bare-bare å finne ut hvordan man gjør det. I tillegg er det svært lite ok når sånt skjer mens jeg jobber på andres maskiner...

Ja, jeg forstår jo såpass da. Hadde ingen anelse om at det fikk slike konsekvenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må nok bare unskylde meg. For jeg var jo så ufin at jeg tvang deg til å trykke på den linken.

*himler med alle øynene*

Bare å legge den ut er nok!

Vanligvis er det trygt å sjekke ut linker her.

Siden SDD ikke er her, får jeg ta den for han: Jævla plante!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en link på jobben i dag. 24 lekre mannfolk. Den het noe ala din så det er mulig det er den du "prøver" å legge ut her. Dessverre virker den ikke sånn nå. Du får bare tusenvis av pop-up vinduer og må tilslutt slå av maskinen for å bli kvitt det.

Det er derfor alle blir så sinte på deg.

Hun skjønte det, men hun syntes bare det var morsomt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare å legge den ut er nok!

Vanligvis er det trygt å sjekke ut linker her.

Siden SDD ikke er her, får jeg ta den for han: Jævla plante!!!

*skjelver*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rister på hodet*

Det er en skam å ha så dårlig humor...

Mange i min omgangskrets bør skamme meg. Tror jammen jeg må gi dem beskjed om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...