Gå til innhold

Stygge mannfolk


Snorkfrøken

Anbefalte innlegg

Kanskje man ikke må slå av alt, men dersom man ikke er vant til å jobbe med PC (jeg jobber vanligvis med mac), er det ikke bare-bare å finne ut hvordan man gjør det. I tillegg er det svært lite ok når sånt skjer mens jeg jobber på andres maskiner...

"I tillegg er det svært lite ok når sånt skjer mens jeg jobber på andres maskiner"

Jeg bare lurer på hva det har med saken å gjøre? Er du tett i potta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Snorkfrøken

    33

  • rufsetufsa

    16

  • SierDuDet

    9

  • shandy

    7

Mest aktive i denne tråden

"I tillegg er det svært lite ok når sånt skjer mens jeg jobber på andres maskiner"

Jeg bare lurer på hva det har med saken å gjøre? Er du tett i potta?

Ja, der har du åpenbart løsningen.

Er du full av dritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange i min omgangskrets bør skamme meg. Tror jammen jeg må gi dem beskjed om det.

Ja det tror jeg du bør, Snorkfrøken...

Og hvis DETTE er gjennomgangshumoren i din omgangskrets, så... - ja, ja... have a nice life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke. Har igrunnen aldri gått inn for å prøve.

Syns du?

Nei, men du har virkelig gått inn for å prøve når det er andre gang du legger den ut i dag.

Kjøtthue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta til vett og unnskyld deg. Da kommer du fra det med _litt_ av æra i behold.

Vet ikke om det lille jeg har av ære er verdt å beholde ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det lille jeg har av ære er verdt å beholde ;o)

Prøv og se. Jeg har hvertfall fått roet meg ned. Men det står et sint innlegg om deg et annet sted.

Men pytt sann, det får du _hvertfall_ tåle. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Interessant, men det var bare å merke alle applikasjoner i Task manager og trykke Ctrl - a, og så "End Task", voila. Synd om dette skulle gjøre at jeg ikke gidder klikke på linker mer, men morsomt var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant, men det var bare å merke alle applikasjoner i Task manager og trykke Ctrl - a, og så "End Task", voila. Synd om dette skulle gjøre at jeg ikke gidder klikke på linker mer, men morsomt var det.

Det ble jo ca. 23 000 av dem.

Dessuten så ble hele IE lukka ned da jeg trykket for å avslutte ca. 13 686 av de jeg merket av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv og se. Jeg har hvertfall fått roet meg ned. Men det står et sint innlegg om deg et annet sted.

Men pytt sann, det får du _hvertfall_ tåle. :-)

Det går så bra atte ;o)

Jeg tåler en støyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...