Gå til innhold

Handlevaner, kjenner noen seg igjen?


amber sun

Anbefalte innlegg

Jeg er dame :-)))

Tipper du er nyskjerrig nå, ja !!

*Erte berte*

Hmm..

Kanskje det _var_ deg som var innom igår, da, sammen med en som sa "spør'a da vel" da du(?) var ved kassen... :-)

Uansett, nicket vet jeg jo ikke, da. Greier ikke å gjette det...

Joda, innrømmer at jeg er kjempenysgjerrig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amber sun

    27

  • flisa

    9

  • Anki

    5

  • shandy

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest hemmelig hvem

Hmm..

Kanskje det _var_ deg som var innom igår, da, sammen med en som sa "spør'a da vel" da du(?) var ved kassen... :-)

Uansett, nicket vet jeg jo ikke, da. Greier ikke å gjette det...

Joda, innrømmer at jeg er kjempenysgjerrig :-)

Jeg var nok å handla med deg i går, men jeg sa ikke "spør a da vel...". sorry.... :)

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nok å handla med deg i går, men jeg sa ikke "spør a da vel...". sorry.... :)

hilsen

Okay. :-)

Så var vel det noen andre, da. Sånn som jeg lurte igår var hun den mest sannsynlige jeg kunne komme på, som _muligens_ kunne være deg.

Helt greit at du fortsatt vil være anonym, altså. :-)

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, morsomt å lese det der, ja! :-)

Disse frasene går jo mye igjen, da. Jeg får penger av kunden, sier "takk", og når jeg gir tilbake blir det "værsågod". Syns det blir lite hyggelig å ikke si noe, jeg. Så jeg sier både "hei" når de kommer, og så "takk" og "værsågod". Og prater gjerne litt utenom det, også, det er mange hyggelige kunder som kommer :-)

Du har rett i at det ikke egentlig er et tema for lunsjpausen, det var vel derfor jeg brakte det opp her...

Du hører ut til å være en hyggelig og reflektert (kasse)dame, du Amber sun! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...