Gjest en som i MANGE år har vært Kinamamma men som ikke fikk bruke det Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hei på dere alle ! Jeg vil gratulere ALLE dere som er kommet et skritt lenger i prosessen mot et fantastisk,herlig,aktivt,slitsomt:o) og nytt liv! Jeg har ikke så mye tid til å skrive lenger,selv om en skulle tro at det ble bedre tid ettersom barna blir større. Min eldste har startet på videregående skole,min mellomste har startet i første klasse og begge trives kjempegodt! Min minste koseklump er i barnehagen og vil vel helst sove der:o) Det er herlig så lenge ungene trives med livet!!Trives de,trives vi! Noraførr:Velkommen hjem!Jeg fikk litt "hjemlengsel"til Nanchang nå jeg leste innlegget ditt,KOS dere! Hilser til alle "kjente" og ukjente,KLEM fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73338-jeg-har-heller-ikke-glemt-dereo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.