Gå til innhold

Har noen andre blitt nektet å bruke sitt vanlige nick??

Anbefalte innlegg

Gjest Sur kinamamma:o((  :o))

Hei igjen!

Jeg må si at jeg ble ganske paff når jeg som vanlig undertegnet som Kinamamma og fikk til melding at en annen bruker hadde dette nicket????

Jeg har reservert dette nicket for flere år siden og aldri hatt problemer før.

Er det noen andre som har fått denne meldingen?

Er litt sur:o(((( Det er jo MEG som er KINAMAMMA:o))

Fortsetter under...

Gjest Sur kinamamma:o))))

Har du reservert det på nytt etter omleggingen for litt over 2 år siden?

Hvordan er været der nord da? :-)

Hei Amiga!

Nei, det er vel det som er feil da,jeg hadde krasj på pc`n i den tiden så jeg har ikke fått med meg det.

Vel jeg får kalle meg Sur Kinamamma da:o))))

Ellers så er været fint her SØR/VEST:o))Stortsett sol og blå himmel hos oss,men det regna i natt!

Ha en fin dag!

Klem fra

Gjest kinamamsen

Hva med å oppfordre den som har tatt nicket kinamamma om å "gi det tilbake" til deg. Jeg har vært på siden her i 2 1/2 år og har aldri sett noen annen kinamamma her enn deg tror jeg. Det blir vanskelig å holde orden på nickene hvis de stadig skiftes. Prøv med en bønn til vedkommende du så blir du ikke lenger sur kinamamma :-)))))))

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...