leenie Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 Vinden hvisker Fra et hjørne av verden Til et annet I det ene hjørnet sitter jeg I det andre sitter de Vinden hvisker Så de vet det nok For jeg har hvisket i vinden Mamma og pappa, jeg har det godt 0 Siter
Mamta Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 Så nydelig det var, leenie! Har du skrevet det selv? Og kan jeg i så fall få bruke det på en diktside jeg holder på med? Mail meg gjerne på [email protected] hvis du ønsker mer info. Uansett, tusen takk for at du delte det med oss! 0 Siter
delfi Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 Hei leenie Takk for at du delte det med oss. Jeg strevde med fuktige øyekroker da jeg leste det. Mvh 0 Siter
leenie Skrevet 20. september 2002 Forfatter Skrevet 20. september 2002 Så nydelig det var, leenie! Har du skrevet det selv? Og kan jeg i så fall få bruke det på en diktside jeg holder på med? Mail meg gjerne på [email protected] hvis du ønsker mer info. Uansett, tusen takk for at du delte det med oss! Hei Hyggelig at du likte diktet mitt. Jeg har sendt deg en mail. Mvh 0 Siter
rao Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 Hei Hyggelig at du likte diktet mitt. Jeg har sendt deg en mail. Mvh Heisann leenie :-) For et nydelig dikt du har skrevet !!!!! Takk for at du viste oss det !! klem fra 0 Siter
leenie Skrevet 20. september 2002 Forfatter Skrevet 20. september 2002 Heisann leenie :-) For et nydelig dikt du har skrevet !!!!! Takk for at du viste oss det !! klem fra Bare hyggelig 0 Siter
fodi Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 Vakkert..........! Skriver du selv? Skulle ønske jeg hadde sånne talenter. 0 Siter
leenie Skrevet 20. september 2002 Forfatter Skrevet 20. september 2002 Vakkert..........! Skriver du selv? Skulle ønske jeg hadde sånne talenter. Jeg skriver dikt i de periodene jeg sover dårlig. Kanskje du skulle forsøke å holde deg våken en natt 0 Siter
Gjest lilja Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 Sannelig måtte jeg gråte en skvett... Jeg tenker veldig, veldig mye på min lille i Kina som ingenting vet om at skjebnen snart skal sende en ny mamma og pappa til han/henne. Tenker mye på hvordan h*n har det nå, og at h*n skulle vært her sammen med oss nå... Og så tenker jeg på den mammaen og pappaen som måtte ta det vanskelige valget å sende ungen sin videre. Om bare de hadde visst hvor inderlig høyt den ungen kommer til å bli elsket ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.