Gå til innhold

eeh...kyssing!

Anbefalte innlegg

OK, det har seg slik at jeg aldri har kysset noen. Ever! Og nå tror jeg det vil skje rimelig snart.Problemet er, jeg aner virkelig ikke hvordan...

Er det lissom øvre leppe mot øvre leppe, og nedre mot nedre? Eller annen hver hvis noen skjønner hva jeg mener. Og skal jeg "suge" på leppene hans eller? Hvis noen kunne gi meg en helt grei og kort innføring, ville jeg bli veldig takknemlig, for nå er jeg rimelig forvirra!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73437-eehkyssing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er maaaange måter å kysse på!!! Du kan, som du sier, suge på leppene hans. Ta en av leppene (underleppen er best synes jeg) mellom dine lepper og sug i vei. Ikke hardt da, men litt lett, som en liten smukk. Og så kan du såvidt småbite litt i leppen. Ikke hardt, da stikker han. Og så kan du kysse ha forsiktig rundt i hele ansiktet og på halsen og hvor som helst (Ikke som en siklende hund, men en søt jente)

Eller så kan du prøve deg på et tungekyss. Når du først får litt trening er det veldig deilig synes vi. Prøv deg fremm, mnen ikke putt hele tungen inn i munnen hans eller noe sånn. Jeg liker å småbite i tungen til kjæresten min (ikke som en vampyr, men litt forsiktig) Han liker det også. VI liker det,

Jaja... NOk om det. N å har du kanskje kysset allerede, og det gikk sikkkert kjempefint, til og med uten mine råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73437-eehkyssing/#findComment-363428
Del på andre sider

Det er maaaange måter å kysse på!!! Du kan, som du sier, suge på leppene hans. Ta en av leppene (underleppen er best synes jeg) mellom dine lepper og sug i vei. Ikke hardt da, men litt lett, som en liten smukk. Og så kan du såvidt småbite litt i leppen. Ikke hardt, da stikker han. Og så kan du kysse ha forsiktig rundt i hele ansiktet og på halsen og hvor som helst (Ikke som en siklende hund, men en søt jente)

Eller så kan du prøve deg på et tungekyss. Når du først får litt trening er det veldig deilig synes vi. Prøv deg fremm, mnen ikke putt hele tungen inn i munnen hans eller noe sånn. Jeg liker å småbite i tungen til kjæresten min (ikke som en vampyr, men litt forsiktig) Han liker det også. VI liker det,

Jaja... NOk om det. N å har du kanskje kysset allerede, og det gikk sikkkert kjempefint, til og med uten mine råd.

Jeg skal aldri mer dole i fylla... jeg skal aldri mer dole i fylla... jeg skal aldri mer dole i fylla... jeg skal aldri mer dole i fylla... I går trodde jeg faktisk at jeg hadde skrevet et saklig innlegg til stor hjelp:P

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73437-eehkyssing/#findComment-363737
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...