Gå til innhold

ADD og Autistiske trekk

Xhenia

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Har en sønn på snart 11 år som har vært til utredning på bup i 4 år, de har ikke klart og finne ut av han. Nå har de endelig funnet ut at han har Add med autisketrekk på den kommunikative delen.I tilleg til dette har han store angst og depresjoner, særlig når høsten begynner å komme.

Han har slitet på skolen i alle år spesielt i matte og skriving / lesing. Han begynte med ritalin i mai, og han er nå blitt så flink i matte og å lese.Så det er store fremskritt.

Han har også begynt med zoloft for angst og tvangstanker, er det noen her som har erfaring med dette?

Er det andre her som har barn med kombinasjonen Add/autisme?

Så hadde det vært hyggelig å høre fra noen av dere .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har en sønn på 15 med AD\HD.Han har ingen tilleggsvansker,men det jeg ville si er at jeg tror de fleste med AD\HD og ADD og ODD,o.s.v,har snevet av autisme\asberger.Det hørte jeg på kurs engang.Alt dette er jo så sammensatt,og går i hverandre.

Det jeg vet ,er at depresjoner er veldig vanlig,iverfall blandt AD\HD'ere(jeg har selv diagn).

Dette hjalp deg vel egentlig ikke,men jeg hadde bare lyst til å svare deg :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 år senere...
Gjest apelsin

Hei.

Leser at sønnen din har add med autistiske trekk.

Har han angst og depresjon ennå?

Er han blitt bedre nå?

Anonym med fas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...