Gå til innhold

Ooohhhh... som jeg gleder meg til jul!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mammakoseknuser

Gleder meg, jeg også. Bare et lite skår i gleden denne jula. Uansett hvor vi skal være på julaften, så er det noen som blir skuffet.

Et lite tips;innviter heller alle hjem til deg.

Vi var lei av furtne mødre/svigermødre og lei av å drasse ungene rundt overalt så vi fant ut at vi heller innviterte alle hjem til oss,,så fikk de som ville komme:)

Annonse

Et lite tips;innviter heller alle hjem til deg.

Vi var lei av furtne mødre/svigermødre og lei av å drasse ungene rundt overalt så vi fant ut at vi heller innviterte alle hjem til oss,,så fikk de som ville komme:)

Det går nok ikke. Da vil det dreie seg om en hel skokk ;o)

Uff, denne samvittigheten ;-(

mammakoseknuser

Det går nok ikke. Da vil det dreie seg om en hel skokk ;o)

Uff, denne samvittigheten ;-(

Joda,,men du tror vell ikke alle hadde takket ja eller?

Men men jeg gleder meg stort jeg også:)

Er litt julete av meg,,skal kose meg med å bake og kjøpe gaver tidlig så jeg slipper de stappfulle kjøpesentrene med pottesure mennesker som ikke har den samme gleden som meg :)

Jeg kjøpte faktisk min første julegave i dag. Jeg så helt tilfeldig en gave som var midt i blinken til min sønns bestekompis (de er 2½ år nå). Jeg vet at moren hans har vært på utkikk etter noe sånt til ham, så da kjøpte jeg den og la den i en skuff, mens vi venter til jula kommer.

Er litt julete av meg,,skal kose meg med å bake og kjøpe gaver tidlig så jeg slipper de stappfulle kjøpesentrene med pottesure mennesker som ikke har den samme gleden som meg :)

Nei, alle hadde nok ikke takket ja, heldigvis ;o) Det ordner seg nok.

Skal prøve å roe meg ned før jul denne gang. Det sier jeg hvert år ;o) Litt mas omkring juleforberedelsene er bare gøy.

Annonse

Noen gode oppskrifter da? I julen vil vi prøve noe nytt for å få mest mulig julegodt!

Julen er på full fart inn vårt hjem ja. Begynte på julegavehandelen i går og kommer nok til å kjøpe flere neste helg.

Allerede i november begynner jeg å spille julesanger :o)

Og kjøpe julepynt osv.

For alt det kommer jo i butikkene allerde i begynnelsen av November.

I år skal jeg ha et ekte juletre. Vi har et falskt et, men jeg vil ha granlukten. Å, det lukter så godt! :o)

Julenisser som er på senteret, julegodt, kakemenner, pepperkakehus, julebrus *nam*........

Å, kan ikke tiden gå litt fortere? *hehe*

Jeg elsker julen og alt som følger med.

De første gavene kjøpes i januarsalget! Det er nesten litt jul hele året. Det er så gøy å gi bort pakker at jeg starter tidlig med forberedelser.

mammakoseknuser

Nei, alle hadde nok ikke takket ja, heldigvis ;o) Det ordner seg nok.

Skal prøve å roe meg ned før jul denne gang. Det sier jeg hvert år ;o) Litt mas omkring juleforberedelsene er bare gøy.

Da er du heldig forrige jul var vi 19 stykker.

Godt vi har et stort hus problemet jeg fikk var å lage mat til så mange av gangen.

Det hadde jeg aldri gjort før.

Men i år ser det faktisk ut til at vi blir to til.

Det skal vell gå det også :)

God Jul på forhånd siden jeg ikke ønsker å bruke dette forumet mer.

Da er du heldig forrige jul var vi 19 stykker.

Godt vi har et stort hus problemet jeg fikk var å lage mat til så mange av gangen.

Det hadde jeg aldri gjort før.

Men i år ser det faktisk ut til at vi blir to til.

Det skal vell gå det også :)

God Jul på forhånd siden jeg ikke ønsker å bruke dette forumet mer.

God jul til deg også!

Det var synd du slutter her.

• 2 uker senere...
Gjest lottebosse

Å jeg gleder meg jeg også.

Skal snart ned i kjelleren og snok kjikke litt hva jeg har .

Nå har det kommet kataloger i posten med juleting også.

Deilig......

Den beste tiden på året for meg er fra midten av november til 3 juledag,da er jeg alltid dritt lei og hiver ut juletreet.

I år blir vi bare oss fire her hjemme,det blir rart.

I fjor hadde vi hele svigerfamilien her.

Bestemte for to år siden at vi ikke orket å reise fra den ene til den andre hver jul så derfor holder vi det hjemme.

Åhh,jeg gleder meg veldig bake litt og kose oss med julesanger og julefilmer :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...