Gå til innhold

Måten vi går på...

Anbefalte innlegg

Gjest ArabianStar

feks...

Jeg var en tur oppom hos arbeidsjefen min sin kone, og hilste da som vanlig på ungene.

Det slo meg hvor lik hun ene jenta dems er faren.. Ansiktet, kroppsbygningen(litt vanskelig å si enda, men hun er rimelig kraftig) dessuten går hun nøyaktig likedan som faren!!! Lille jenta på tre-fire år...

Er det arvelig, måten vi går på? Jeg trodde den var bare en vanesak hver enkelt har lagt seg opp til..??

Er altså gå-måten til foreldra arvelig for ungene? Og ellers også andre "adferdfinesser" På lik linje som utseende, stemme, latter osv.?

Jeg vet det er et litt rart spm, men det slo meg plutselig i sted, har ikke tenkt over det før...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73657-m%C3%A5ten-vi-g%C3%A5r-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ArabianStar

Pappan min gaar ganske fort.. saa da har jeg ogsaa blitt vant til det.. h0h0

Det gjør i og for seg pappa også.

Jeg har jo lagt merke til at vi er ganske like med at vi begge er fryktelig sosiale...

Sitter kjempelenge å prater hos venner og kjente, jatter med alle slags folk ute på bygda osv osv.

Men jeg trodde jo naturligvis at det bare var sånn vi er... Men nå vet jeg jo at det antagelig er arv, da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...