Gå til innhold

Har din sønn/datter trommer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

La meg gjette:

1) Dere er skilt, og betingelsen for at han/hun får trommer er at de skal oppbevares/brukes hos eksen din?

2) Du er stokk døv, og du har en stor uenighet med naboen din, som spiller violin.

3) Du hater deg selv og dine omgivelser.

;-)

Med vennlig hilsen

daniela1365380375

La meg gjette:

1) Dere er skilt, og betingelsen for at han/hun får trommer er at de skal oppbevares/brukes hos eksen din?

2) Du er stokk døv, og du har en stor uenighet med naboen din, som spiller violin.

3) Du hater deg selv og dine omgivelser.

;-)

Med vennlig hilsen

I og med at jeg faktisk _ikke_ er skilt, og heller ikke ønsker å bli det, har sønnen min måttet love å _ikke_ røre trommene mens pappa er hjemme,- gubben vet faktisk ikke én gang om mine planer om å kjøpe trommer til poden...*smiler uskyldig*

...Og hadde jeg vært stokk døv hadde jeg nok gitt fullstendig blanke i om naboen spilte fiolin eller ikke... ;*)

Men jeg må jo si at jeg synes det er litt drøyt å betale 5-10.000 for å øke støynivået til"10-åringen-har-fått-trommer-nivå"!

Du er vel foresten en mester på slagverk, Sør?

Hei vår ene sønn har alt saxofon, barryton saxofon og trommer - vi har fremdeles hørselen i behold - nytt trommesett koster rundt 5000.- Gammelt er ikke lett å få tak i og ofte må en skifte skinn likevel å det koster det å.

Se på QXL om du likevel satser på gammelt - du kan jo være heldig

Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...