Gå til innhold

IKKE MOBB OSS FJORTISER ! ! ! !

Anbefalte innlegg

Gjest Fjortisjente

Hvorfor må dere alltid mobbe oss som er litt fjortis!

La oss få bruke Miss Sixty og Buffalo!

La oss få bruke korte, trange rosa topper og gå med stringen langt ovenfor buksekanten.

La oss få bruke to kilo sminke hver dag!

La oss få røyke i fred.

La oss få drikke oss sanseløse å ligge med hvem vi vil når vi er på fest.

PLEASE LA OSS FÅ VÆRE FJORTISER !!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73687-ikke-mobb-oss-fjortiser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada.

Og være til stede og hjelpe dere når dere holder på å stryke med av alkoholforgiftning, holde dere med røyk fordi dere ikke er gamle nok til å tjene deres egne penger, være hjelpsomme den dagen dere får psykiske problemer etter å ha driti dere ut ved å ha sex alt for tidlig...

Jaaada. La oss betale for miss sixty bukser til 1.000,- kr. stykket og buffalo-sko til dobbel pris... Vi foreldre.

Bare gå rundt å se teite ut med trusa stikkende uttafor og klag over de "gamle grisene" som glaner på dere.

Sminka driter jeg i, bekledningen likeså, så lenge jeg slipper å betale for det.

Men - fjortis er fjortis. Hadde vært fint om dere begynte å bruke huet litt og skjønte at det er dumt å begynne å røyke, dumt å ligge med allverden i fylla, mase på mor og far om penger til ditt og datt når dere ikke har begrep om hva som bør prioriteres.

Sorry, men det er en grunn til at dere blir behandlet sånn. Jeg mener generelt at fjortiser er ufordragelige, høye på pæra, verdensmestere og "tror de er deilige" og dødskule spesielt når de står på hjørnet og røyker og påstår de er avhengige...

Det varer heldigvis ikke lenge før dere skal stå på egne ben og det går opp for dere hvordan det virkelige liv er.

Lykke til som fjortis. Neste år er det over.

Gjest ArabianStar

Herreverden, det får da faen være måte på!!

Mamma lot aldri meg være denne typen fjortis, og jeg priser henne lykkelig for det i dag.

Jeg fikk vær så god gå i stallen annenhver helg, og også midt i uka. Jeg fikk ikke kjøpe alle de dyreste klærne hver gang det kom inn nye klær på butikken. Men likevel, jeg led da aldri noen nød...

Jeg lengtet heller aldri etter å drikke meg like smørja som klassevenninnene mine jeg traff i bygda på fredagen.

Naturligvis finns det fjortiser som absolutt ikke er som du beskriver her, og jeg blir like glad hver gang jeg møter noen sånne...

Men naturligvis, det er bare dere sjøl som dummer dere ut.. Lykke til!

Jada.

Og være til stede og hjelpe dere når dere holder på å stryke med av alkoholforgiftning, holde dere med røyk fordi dere ikke er gamle nok til å tjene deres egne penger, være hjelpsomme den dagen dere får psykiske problemer etter å ha driti dere ut ved å ha sex alt for tidlig...

Jaaada. La oss betale for miss sixty bukser til 1.000,- kr. stykket og buffalo-sko til dobbel pris... Vi foreldre.

Bare gå rundt å se teite ut med trusa stikkende uttafor og klag over de "gamle grisene" som glaner på dere.

Sminka driter jeg i, bekledningen likeså, så lenge jeg slipper å betale for det.

Men - fjortis er fjortis. Hadde vært fint om dere begynte å bruke huet litt og skjønte at det er dumt å begynne å røyke, dumt å ligge med allverden i fylla, mase på mor og far om penger til ditt og datt når dere ikke har begrep om hva som bør prioriteres.

Sorry, men det er en grunn til at dere blir behandlet sånn. Jeg mener generelt at fjortiser er ufordragelige, høye på pæra, verdensmestere og "tror de er deilige" og dødskule spesielt når de står på hjørnet og røyker og påstår de er avhengige...

Det varer heldigvis ikke lenge før dere skal stå på egne ben og det går opp for dere hvordan det virkelige liv er.

Lykke til som fjortis. Neste år er det over.

som mor, som så vidt har overlevd én fjortis, og har 2 igjen....så takk, Aina! :-) Sånn var det.

Bare å ta med en fjortis en tur til Oslo - for å "kose" seg med mor,- det blir etterpå en rar og skuffende opplevelse,- jeg ble lurt HVER GANG! - Hun kom hjem med stygge Buffalo-sko til 1100, -for det var 500,- billigere enn hjemme, og da MÅTTE vi jo!!! Og jeg var sårbeint, -ikke etter å ha gått på gallerier og kafeér, som kanskje JEG kunne tenkt meg å sett, -men nei, -vi var i ALLE klesforretninger på Karl Johan,- og i alle tenkelige skobutikker i sidegatene. Lurte på om hun var lokalkjent, eller hadde en RADAR innebygd jeg.

Hun strålte i bilen hjem, jeg var sur og nebbete og visste det var MIN skyld som ikke var tøff nok når det gjaldt, -for jeg ville vel ikke at den stakkars dattern min skulle bli sett på som fattig, eller nerd eller sånn?

De to andre jentene hjemme, fikk heller gå i arv litt til, NESTE lønning, var det kansje deres tur? eller min....

Nå har hun flyttet ut, og det er enda 2år før jeg har en til i huset.....*NYTER* :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...