Gå til innhold

Colombia - nå kan vi sende del II !!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med endå ein milepæl! Eg veit ikkje kva del II betyr, og har ingenting å bidra med av nye opplysningar, ville berre seia at eg fylgjer med her inne og ventar på å få høyra om den store Telefonen når den kjem!

Send gjerne ein e-post privat og fortel litt om korleis du har det... om du vil. Spennande no i alle fall! Eg kryssar fingrane for at ting går fort!

Klem frå

Heldiggris!

Vi er også søkere til Cran, men dere er nok litt foran oss i løypa. Mener jeg har hørt følgende av noen: At det er 6 mnd. foreldelsesfrist på papirene i del II.

Når sendte dere del I til Cran?

Hilsen en som snart ønsker å bli

Gjest colombiasøkere

Å, så herlig da:-) Vi venter i spenning på å snart bli tatt inn som søkere til CRAN, håper det blir snart... Er det noen av dere Cran-søkere som vet hvor mange barn det er tildelt derfra i år? Jeg har også hørt at del II papirene ikke skal være gamlere enn 6 mnd. Vet dere hvor mange som er foran dere i køen?

Ellers så ønsker jeg kontakt med Cran-adoptanter/søkere, så hvis noen av dere også vil det, og har en e-postadresse så mailer jeg dere gjerne.

P.S. Så mange søte Cranbarn det var i AF bladet :-)

Lykke til med dokumentinnsamlingen og resten av ventetiden!!

Vennlig hilsen

Heldiggris!

Vi er også søkere til Cran, men dere er nok litt foran oss i løypa. Mener jeg har hørt følgende av noen: At det er 6 mnd. foreldelsesfrist på papirene i del II.

Når sendte dere del I til Cran?

Hilsen en som snart ønsker å bli

Vi sendte papirene inn i begynnelsen av februar. Håper det ikke er så lenge til det er deres tur! Lykke til!

Gratulerer med endå ein milepæl! Eg veit ikkje kva del II betyr, og har ingenting å bidra med av nye opplysningar, ville berre seia at eg fylgjer med her inne og ventar på å få høyra om den store Telefonen når den kjem!

Send gjerne ein e-post privat og fortel litt om korleis du har det... om du vil. Spennande no i alle fall! Eg kryssar fingrane for at ting går fort!

Klem frå

Hei igjen, Krabben! Koseleg å høyre frå deg igjen. Korleis gjeng det med ventinga dykkar? Eg vonar telefonen er rett rundt hjørnet!

Ein liten avklaring: Oppskriften del II er politiattest, oppdatert sosialrapport (obligatorisk!), arbeidsgivarattest osb. som me må senda til Colombia rett før (trur - eller i alle fall vonar - eg!) tildeling. So no er det ikkje lenge att! Eg veit diverre ikkje kor lenge før tildeling det er vanleg å få denne beskjeden, men eg har bestemt meg for at me skal få tildeling i oktober...! Gemalen er ikkje fullt so optimistisk. Hadde han vore her, skulle eg heilt sikkert ha helsa til deg, men nett no er han på kafé med ein gjeng målfolk.

Lov meg å gje beskjed når noko skjer på fronten dykkar, ok?

Annonse

Å, så herlig da:-) Vi venter i spenning på å snart bli tatt inn som søkere til CRAN, håper det blir snart... Er det noen av dere Cran-søkere som vet hvor mange barn det er tildelt derfra i år? Jeg har også hørt at del II papirene ikke skal være gamlere enn 6 mnd. Vet dere hvor mange som er foran dere i køen?

Ellers så ønsker jeg kontakt med Cran-adoptanter/søkere, så hvis noen av dere også vil det, og har en e-postadresse så mailer jeg dere gjerne.

P.S. Så mange søte Cranbarn det var i AF bladet :-)

Lykke til med dokumentinnsamlingen og resten av ventetiden!!

Vennlig hilsen

Hei! Så hyggelig at det er flere CRAN-søkere her, da! Jeg tror det har vært åtte tildelinger fra CRAN så langt i år. I fjor var det flere tildelinger på høsten enn på våren, og vi kan jo krysse fingrene for at det samme skjer i år også. Vi ble satt på venteliste hos AF i oktober i fjor. Håper det ikke er altfor lenge til dere får lov til å sende papirene deres nedover.

Min e-postadresse er [email protected] - det er bare å skrive!

cranmor1365380238

Hei!

Først til deg Cran; Det er store sjanser for at dere får den gledelige meldingen snart nå! Del.II "gjelder " i 6mnd, mener jeg å huske. Hvilken plass her dere fått på "ventelista?"

Jeg er altså stolt mamma til en liten gutt som nå er 10 mnd fra Cran. Dersom noen ønsker kontakt er det bare å sende en mail!

[email protected]

Hei igjen, Krabben! Koseleg å høyre frå deg igjen. Korleis gjeng det med ventinga dykkar? Eg vonar telefonen er rett rundt hjørnet!

Ein liten avklaring: Oppskriften del II er politiattest, oppdatert sosialrapport (obligatorisk!), arbeidsgivarattest osb. som me må senda til Colombia rett før (trur - eller i alle fall vonar - eg!) tildeling. So no er det ikkje lenge att! Eg veit diverre ikkje kor lenge før tildeling det er vanleg å få denne beskjeden, men eg har bestemt meg for at me skal få tildeling i oktober...! Gemalen er ikkje fullt so optimistisk. Hadde han vore her, skulle eg heilt sikkert ha helsa til deg, men nett no er han på kafé med ein gjeng målfolk.

Lov meg å gje beskjed når noko skjer på fronten dykkar, ok?

Hei!

Kjekt å høyra at det er like før for dykk! For oss er det truleg rundt eit halvt år att, skjønt det er berre gissing det og. Det har vore full stopp i Peru i fleire månader, og dei er berre så vidt komne i gang med adopsjonane att, og då prioriterer dei innlandsadopsjonane. Så kor mykje dei har å ta att og kor lang tid det vil ta er heilt i det blå for tida. Me innstiller oss på det verste (kva no det er ), og konsentrerer oss om husbyggjinga. Me skal vonleg flytta inn i november, og står på til seine kvelden kvar kveld her no.

Lukke til med resten av ventinga!

Klem,

Hei!

Kjekt å høyra at det er like før for dykk! For oss er det truleg rundt eit halvt år att, skjønt det er berre gissing det og. Det har vore full stopp i Peru i fleire månader, og dei er berre så vidt komne i gang med adopsjonane att, og då prioriterer dei innlandsadopsjonane. Så kor mykje dei har å ta att og kor lang tid det vil ta er heilt i det blå for tida. Me innstiller oss på det verste (kva no det er ), og konsentrerer oss om husbyggjinga. Me skal vonleg flytta inn i november, og står på til seine kvelden kvar kveld her no.

Lukke til med resten av ventinga!

Klem,

So synd at det har stoppa opp! Eg kryssar fingrene for at de blir dei neste som blir prioritert.

I mellomtida må de har lukke til med husbygginga. Å ja, eg veit at det er eit slit, ja, med prosjekt frå tidleg til seint. Eg gler meg til å sjå det endelege resultatet!

Såååå spennende! Vi gleder oss med dere.

Og takk for en meget hyggelig helg forresten!

Snakkes..

Hei Sir2!

Så hyggelig at du var innpå DOL i dag! Jeg hadde nettopp tenkt å ringe deg, men oppdaget at klokka hadde passert 22.00, den magiske grensen for uhøflighet... Så da blir det en hilsen her i stedet (tar ikke sjansen på annet...)! Er det ikke spennende at vi kanskje skal til Colombia i høst? Jeg er helt gira! I natt drømte jeg at de ringte fra AF og gratulerte oss med ei nydelig jente på ti måneder! Gjett hvem som ble skuffet da hun våknet og skjønte at det bare var en drøm... ;-)

Tusen takk for sist, ja! Det var kjempekos! Kan vi ikke gjøre det til en tradisjon? Det er både gemalen og jeg veldig for.

Hils din kjære, og gi de søte små en kos fra meg!

Annonse

Hei Sir2!

Så hyggelig at du var innpå DOL i dag! Jeg hadde nettopp tenkt å ringe deg, men oppdaget at klokka hadde passert 22.00, den magiske grensen for uhøflighet... Så da blir det en hilsen her i stedet (tar ikke sjansen på annet...)! Er det ikke spennende at vi kanskje skal til Colombia i høst? Jeg er helt gira! I natt drømte jeg at de ringte fra AF og gratulerte oss med ei nydelig jente på ti måneder! Gjett hvem som ble skuffet da hun våknet og skjønte at det bare var en drøm... ;-)

Tusen takk for sist, ja! Det var kjempekos! Kan vi ikke gjøre det til en tradisjon? Det er både gemalen og jeg veldig for.

Hils din kjære, og gi de søte små en kos fra meg!

Ja dette blir spennende! Tenk kanskje barnet er hos dere DENNE julen. Så herlig.....

Det med tradisjon stemmer jeg veldig for, bare det ikke vil si at det skal gå ca 21 år til neste besøk i byen deres....

Snakkes.

Ja dette blir spennende! Tenk kanskje barnet er hos dere DENNE julen. Så herlig.....

Det med tradisjon stemmer jeg veldig for, bare det ikke vil si at det skal gå ca 21 år til neste besøk i byen deres....

Snakkes.

He he, nei jeg mente vel snarere at dere måt sørge for å komme på besøk 21 ganger i løpet av de neste 21 årene!

God helg!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...