Gå til innhold

Adopsjonstreff Stavanger :o)

Anbefalte innlegg

Gjest AAA, Gin og Snø

Hei hei!

Det ser ut som det var flere det passer dårlig for med treff denne uken.

Så her kommer arrangementskomiteens sekretær, formann og koordinator med nytt forslag:

Mandag 30.september på NB Sørensen.

Hva sier dere til det da? :o)

Håper mange kan være med!

MVH

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73800-adopsjonstreff-stavanger-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har koordinatoren allerede fått kjeft av resten av den executive arrangementkomiteen fordi de syns at Peppes passer bedre enn NB Sørensen. Hva sier dere?

:o)

Hilsen fra

Er mer opptatt av klokkeslettet jeg da, men Peppes er vel ok det også da!! (få stort nok bord iallefall)

Uff, dette var dumt. Jeg skulle være med på onsdag men mandag 30. er det FAU-møte i barnehagen til kl. 2130. Når hadde dere tenkt å starte? Jeg kommer etterpå dersom dere ikke starter så tidlig at dere nesten er "ferdige" til den tiden. Venter spent på starttidspunkt :-)

Annonse

Hei igjen!

Så kjekt at mange kan komme! Og Ling, det gjør ingenting om du kommer litt sent. Seinfeld: Ingen sammensvergelse her i gården, håper du kan være med neste gang! :-)

Altså:

Da sier vi mandag 30.september kl 2000 på Peppes Pizza. Jeg skal bestille bord... Det står under navnet.... schkal vi zeeee.... Anne G tenker jeg.

Gleder meg! :-) Snakkes! Og det er selvsagt ikke for sent å melde seg på hvis det skulle være noen flere som har lyst å være med.

MVH arrangementkomiteens executive koordinator

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...