Gå til innhold

Kan noen snille jenter hjelpe meg?=)

Anbefalte innlegg

Heisann jenter!

Har begynt på ny skole i år og det er en jente jeg er så betatt av men ikke kjenner i det hele tatt, men jeg må bare bli kjent med henne=) Klassen min og klassen hennes var litt sammen den første uken men jeg fikk ikke vekslet mer enn et par setninger=(

Jeg må bare bli kjent med henne....gi meg noen tips vær så snill. Vi har ingen felles bekjente og jeg vet ikke engang hva hun heter. Er så dumt å bare gå bort å si "ehh...fint vær i dag"....

Gi meg noen råd jenter og gutter....viss ikke kommer alle sjangser til å gå fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73862-kan-noen-snille-jenter-hjelpe-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halloen og takk!

Går det an å gå bort til en jente å bare spør om hun vil bli med på kino/kafè da? Føles ikke helt naturlig for meg ihvertfall. Kunne tenke meg kansje å snakke litt med henne før jeg inviterer henne noen plass. Men hva vet vel jeg.....Btw hvordan kan jeg få sendt sms til henne når jeg ikke har nummer eller navn?

snakkes....

Snakk om skolen, har dere noen felles fag, vet hun hvor det og det rommet er, kjenner hun den og den... Si hei når hun går forbi. Treff henne tilfeldig på vei til butikken/kantine etc.

Helt uskyldig... Kanskje du er tøff nok til å spørre om navnet hennes også?

Gjest ArabianStar

Halloen og takk!

Går det an å gå bort til en jente å bare spør om hun vil bli med på kino/kafè da? Føles ikke helt naturlig for meg ihvertfall. Kunne tenke meg kansje å snakke litt med henne før jeg inviterer henne noen plass. Men hva vet vel jeg.....Btw hvordan kan jeg få sendt sms til henne når jeg ikke har nummer eller navn?

snakkes....

Nummer og navn er da det minste problemet å finne ut...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...