Gå til innhold

1 år siden...

forelsket colombiamamma

Anbefalte innlegg

forelsket colombiamamma

...vi var i Colombia, og nå er vi tilbake... i tankene:-)

Jeg er helt fjern for tiden. Tenker bare på vår hentereise for 1 år siden. Hva vi gjorde på akkurat denne dagen for ett år siden. Og ikke minst hvilken omveltning i livet som venter oss i morgen for ett år siden, når vi blir foreldre til vårt første barn.

Alle luktene, lydene, himmelen med alle stjernene og ikke minst månen. Menneskene fra Norge som vi møtte (spesielt en familie som vi fortsatt har kontakt med, heldigvis:-)), kjenner på den spente følelsen vi bar i oss på hva som skulle skje. Det er helt fantastisk å kunne gjenoppleve det i tankene. Samtidig så blir dragningen mot Colombia og opplevelsen vi hadde så sterk at vi blir mo i knærne av å tenke på det. Og vi ønsker oss tilbake så snart som mulig.

Nå er vi i Norge og har selvfølgelig fått verdens skjønneste datter med oss hjem fra det nydelig landet hun er født i:-). Hun har ikke vært i dette landet ett år enda, men snakker norsk og har utviklet seg i rekordfart. Hun har fylt 3 år og det merker vi:-) Skal klare alt selv!

Til alle dere som venter på Colombiabarn, gled dere! Landet er fantastisk, menneskene er fantastiske, barna er fantastisk nydelige og hele oppholdet blir helt ubeskrivelig fantastisk (vår erfaring). Vi gleder oss til å begynne på en ny prosess, og det er vel ingen som tviler på hvilket land det blir fra:-)

Måtte bare ha ut noen av tankene jeg går med for tiden:-)

mvh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73890-1-%C3%A5r-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei forelskede colombiamamma

Morsomt å lese innlegget ditt. Jeg tenker også mye på Colombia og tiden min sønn og hans kone var der for fire år siden og hentet hjem mitt første barnebarn. Det er helt uforglemmelig.

Nå har den lille pjokken akkurat skrevet seg inn for å begynne på skolen neste høst, og jeg er like begeistret for ham ennå etter fire år.

Lillesøsteren hans er like skjønn og vi besteforeldre koser oss sammen med dem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73890-1-%C3%A5r-siden/#findComment-367468
Del på andre sider

forelsket colombiamamma

Hei forelskede colombiamamma

Morsomt å lese innlegget ditt. Jeg tenker også mye på Colombia og tiden min sønn og hans kone var der for fire år siden og hentet hjem mitt første barnebarn. Det er helt uforglemmelig.

Nå har den lille pjokken akkurat skrevet seg inn for å begynne på skolen neste høst, og jeg er like begeistret for ham ennå etter fire år.

Lillesøsteren hans er like skjønn og vi besteforeldre koser oss sammen med dem.

Herlig å høre fra besteforeldre også:-)

Det er helt klart at det er en spesiell tid for besteforeldre også. Dere blir jo så involvert i prosessen, hentereisen og ikke minst i barnet både før og etter dere har møtt det.

Vår datter var ikke våre foreldres første barnebarn. Hun var nummer 8 på min manns side og nummer 7 på min side, og hun er deres øyesten og hun blir rett og slett forgudet av dem. Selvfølgelig:-)

Kos deg masse med dine herlige barnebarn. Tiden går så innmari fort og det er sikkert rart at ditt eldste barnebarn allerede skal begynne på skolen til neste år:-)

mvh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73890-1-%C3%A5r-siden/#findComment-367777
Del på andre sider

Herlig å høre fra besteforeldre også:-)

Det er helt klart at det er en spesiell tid for besteforeldre også. Dere blir jo så involvert i prosessen, hentereisen og ikke minst i barnet både før og etter dere har møtt det.

Vår datter var ikke våre foreldres første barnebarn. Hun var nummer 8 på min manns side og nummer 7 på min side, og hun er deres øyesten og hun blir rett og slett forgudet av dem. Selvfølgelig:-)

Kos deg masse med dine herlige barnebarn. Tiden går så innmari fort og det er sikkert rart at ditt eldste barnebarn allerede skal begynne på skolen til neste år:-)

mvh.

..fikk vi vår sentencia,og måtte forlate dere:-( Dere hadde hatt deres skjønne prinsesse i ca.3 timer på denne tiden , og vi vil aldri glemme dere !!! Vi har opplevd noen herlige stunder sammen-vi seks :-) Vet med meg selv at det blir ikke lenge til neste gang,- hvis bare ferge-køen snart blir tom igjen *SMILER STORT* Miss you !!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73890-1-%C3%A5r-siden/#findComment-367801
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

..fikk vi vår sentencia,og måtte forlate dere:-( Dere hadde hatt deres skjønne prinsesse i ca.3 timer på denne tiden , og vi vil aldri glemme dere !!! Vi har opplevd noen herlige stunder sammen-vi seks :-) Vet med meg selv at det blir ikke lenge til neste gang,- hvis bare ferge-køen snart blir tom igjen *SMILER STORT* Miss you !!!!!!!!!!!!

S egentlig være for 1 år siden-------tiden går virkelig fort,men ikke så fort !!!****

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73890-1-%C3%A5r-siden/#findComment-369126
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...