Gå til innhold

Til Aagot, BiH og andre som venter på priv. barnehjem

Anbefalte innlegg

Gjest colombiasøkere

Hei!

Vi er jo også på lista for å bli tatt inn som søkere på ett av de private barnehjemmene i Colombia. Bare lurer på om dere har hørt noe om når de vil ta inn flere søkere?? Er dere like utålmodige nå som meg..?

Fortsetter under...

Hei.

Først jeg må si unskyld for at jeg skrev ikke før, men min PC var i krangel med meg så jeg kunne ikke brukke internet i siste uka. Nå er vi på talefot igjen og selfølgelig første stop var DOL. Jeg kan ikke si mye om det var noen forandringer når det gjelder private barnehjem,men jeg skal skrive mail til AF for å høre om det var noe nytt. Ja, jeg er like utålmodi som deg, men det blir vår tur en dag.

Jeg skla si fra hvis jeg hører noe nytt.

Lykke til videre.

hilsen fra BiH

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...