Gå til innhold

lilja, kinanina og kinanurk

Anbefalte innlegg

Hei på dere.

Pratet m. foreninga i dag og de sa at Kina jobber suksesivt med alle tildelingene nå.....

Kina feirer sin nasjonaldag den 1 oktober og i den forbindelse tar de 1 ukes ferie......

Og da er det bare å håpe at vi alle får tildelinger før 1 oktober........og det begynner å bli knapt m. tid siden USA ikke har fått noen ennå......

KRYSS FINGRENE FOLKENS..

Vår saksbehandler gledet seg veldig til neste tildeling, fordi hun da kunne få ringe til oss......vi er de neste på lista i InorAdops venteliste.......og vi har snart ventet i 4 år....så det skal virkelig bli godt når den telefonen kommer...

Kjenner lykkerusen kom stigende da jeg hørte fra foreninga i dag.....

Vi får vente sammen nå dere.........og håpe på et under før 1 okt.

Venteklem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73994-lilja-kinanina-og-kinanurk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei nijni!!

Så utrolig koselig å høre, det med ferie visste jeg fordi vi snakket med AF forrige uke. Titter innom USA sine sider ca 10 ganger hver kveld, men intet nytt så langt... :-(

Går utfra at dere er like utålmodig som meg, jeg er helt på tuppa!!! heldigvis holder lilja oss med nyydelige og veldig veldig passende dikt - fortsett med det lilja!!!

nijni er i Inoradopt altså, vi er AF, hva med lilja og kina-nina??

sender masse vente- og tålmodighetsstøv til dere alle.

krysser fingre og tær og håper håper håper håper........

Ja, alle sammen: La oss HÅÅÅÅPE!!!! Vi er så inderlig klare som det er mulig - og bruker AF.

Forresten så er det minst en til som sitter på nåler her på DOL - nemlig "kineserinnen" som er ganske ny her.

Krysser fingrene for at CCAA ser i nåde til oss alle fire i løpet av de neste dagene, tvi-tvi! :o)

Hei, alle sammen

Det er ganske riktig som Lilja

allerede har fortalt dere - jeg er også "høygravid" med en liten kineserinne.

Jeg tilhører "Augustgruppa" i AF og har derfor fått et helt spesielt forhold til lyden av telefoner som ringer.... -

Ønsker oss alle lykke til i dagene som kommer.

Hvordan får jeg fulgt med på USA ?

Kjærlig hilsen fra Kinserinden ("Kineserinnen" var opptatt - derfor "d").

Hei, alle sammen

Det er ganske riktig som Lilja

allerede har fortalt dere - jeg er også "høygravid" med en liten kineserinne.

Jeg tilhører "Augustgruppa" i AF og har derfor fått et helt spesielt forhold til lyden av telefoner som ringer.... -

Ønsker oss alle lykke til i dagene som kommer.

Hvordan får jeg fulgt med på USA ?

Kjærlig hilsen fra Kinserinden ("Kineserinnen" var opptatt - derfor "d").

http://www.geocities.com/aug01dtc/families/family_index.html

Dette er adressen som jeg besøker fjorten ganger i døgnet ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...