Gå til innhold

Et nytt barn...

Anbefalte innlegg

Gjest tankefull

Etter å mistet lillegutt i januar i 22.uke + en spontanabort i april,har jeg lagt et "lokk" på følelsene mine.Jeg venter nå barn igjen og er 17 uker på vei.Har akkurat begynt å gå til kontroller hos jordmor på sykehuset.Var der første gang igår og fikk en UL da.

UL viste en sprell,levende baby med meget god hjerteaktivitet!Jeg var så takknemlig at det forstår kun dere,for en gave!!

Jeg var fryktelig nervøs på forhånd;at Nestor var død ble nemlig oppdaget på en rutinekontroll...

Neste rutinekontroll og tiden rundt den blir noe nervøs for meg,men jeg håper og tror at dette SKAL gå bra!

De to guttene vi er så heldige å ha fått beholde(9 og 5 år),har ikke fått vite noe enda.De skal få vite etter neste UL (i 22-23 uke)forutsatt at alt går greit..!

Det er rart å gå med et nytt liv i seg og ikke tørre å glede seg,men sånn er det nå iallefall.Livet går videre uansett,det har vi her inne lært!

Tenk litt på meg fremover,tror jeg trenger det!

Mange varme tanker til alle dere fra Nestor sin mamma.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74081-et-nytt-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære tankefull

Jeg tenker på deg av og til - spesielt når jeg er inne på disse sidene.

Vi fikk hver vår sønn nesten samtidig, du 17.januar og jeg 18.januar i år. Selv om omstendighetene var ulike har vi flere like erfaringer. Jeg er også gravid igjen, er nå i uke 26, har termin 08.01.03. Du kan tro jeg er redd, og kan også forestille meg din engstelse.

Håper du får ekstra god oppfølging i dette svangerskapet. Jeg ser selv at jeg har behov for stadige bekreftelser på at alt ser bra ut - at alt er normalt!

Har gått gravdid så lenge nå - gleder meg til å endelig få et levende barn i mine hender.

Lykke til videre. Skal fortsette å sende deg noen tanker innimellom. Kan du sende meg noen også?

Klem fra Ingrid

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74081-et-nytt-barn/#findComment-368028
Del på andre sider

Gjest tankefull

Det er klart at jeg skal tenke på deg,Iroe!Vi kjenner hverandre`s uro og tanker på dette feltet:uansett hvordan ting er så er det godt å dele det med noen som VET,ikke sant?!Tenk at du husket når min Nestor er født...!Det var godt...

Jeg ønsker deg all mulig lykke til:med den nye babyen spesielt!Vi må prøve å ikke uroe oss i tide og utide,men det kan være lettere sagt enn gjort iblant...!

Og,før jeg glemmer det:takk for kloke og gode kommentarer til mine innlegg,Iroe.Det varmer!

Varme tanker og en god klem fra Nestor sin mamma.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74081-et-nytt-barn/#findComment-368210
Del på andre sider

Kjære tankefull.

Gratulerer kjeme masse med ny graviditet, godt å høre. Tenkte på deg når du mistet i 8 uke. Jeg går også med masse liv i magen, og må innrømme at det kjennes litt rart. Det var jo liksom Hannah sin plass. Kjenner igjen bekymringene dine, har strevd med de selv, strever vel litt fremdeles...Er nå snart 24 uker på vei. Krysser fingrene for hver dag som går,

Sender deg de beste ønsker og de varmeste tanker. Skal tenne to lys i kveld, et for englene i himmelen og et livet inni oss.

Klem Katrine.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74081-et-nytt-barn/#findComment-376162
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...