dolly Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Hei! Jeg vil gjerne ha tlf til May L. Ruud som selger adopsjonsboken :-) Kan noen hjelpe meg ? 0 Siter
perumamma Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Hei. Vet ikke om hun tar bestillinger over tlf., men jeg bestilte via denne siden her www.ruus.net/adopsjonsbok/bestill.html Boken kom i løpet av noen få dager medfølgende en giro. Lettvint og greit :-)) Boka er forøvrig kjempefin og anbefales på det varmeste. Hun har også laget en kjempefin besteforeldrebok... 0 Siter
thaimor Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Telefonnummeret hadde du ikke fått, om jeg hadde hatt det ...men du skal få urlen http://www.ruus.net Derfra kan du sende mail eller bestille boka direkte 0 Siter
thaimor Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Hei. Vet ikke om hun tar bestillinger over tlf., men jeg bestilte via denne siden her www.ruus.net/adopsjonsbok/bestill.html Boken kom i løpet av noen få dager medfølgende en giro. Lettvint og greit :-)) Boka er forøvrig kjempefin og anbefales på det varmeste. Hun har også laget en kjempefin besteforeldrebok... Oi! sånn går det når man ikke er _oppdatert_! ;-) 0 Siter
Gjest May Lis Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Så hyggelig. Nummeret er 40223312. Jeg prøver å huske å ta med meg mobilen, men jeg er nok ikek verdens flinkeste, akkurat. Så det er lettere med sms eller mail, sånn sett. Men jeg jobber med saken på prøve å huske å ha den i nærheten. Og tar jeg den ikke, er det bare å prøve igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.