Gå til innhold

Hva morer en 11-åring?

Anbefalte innlegg

Hei foreldre med "nesten-tenåringer" i hus!

Får besøk av lillesøs i helga.. Hun er 11 år og motebevisst, veslevoksen og litt småfjortiss + lille jenta mi! ; ) Så det blir koselig.. Hadde tenkt å gå på kino fredag kveld og shoppe hele lørdagen.. Da koser vi oss begge to.

Men er det noe annet morro vi kan finne på? Noe å finne på på lørdag kveld kanskje? Er vel litt kjedelig å sitte inne hele kvelden.. kan ikke bli så seint da, er jo ikke akkuratt voksen enda..

Forslag? (vil ikke tenke på hva jeg gjorde på den aldern, for det var ikke noe for 11-åringer..)

(Dette ligger også på åpent forum)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74141-hva-morer-en-11-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angela1365380318

Min lillesøster elsker å gå å svømme i svømmehallen:-)

Har ikke søsteren din mye kontakt med dyr til vanlig så er jo dette en populer alder, spør om dun vil gå i ri i et hestesenter eller åpen gård?

Filmer er jo kult, spørs hvor god hun er til å lese tekst og hva hun liker, men eg husker selv at filmer med 15 års grense da eg var elleve var det kuleste i hele verden!

• 5 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...