Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her som skriver, men som leser er jeg er ofte og det har jeg stor glede og nytte av. Vi ble godkjent i BUFA den 13 sept. Det jeg lurer på er hvor lang tid det tar å få oppsettet for Colombia fra AF. Nå begynner jeg å bli litt utålmodig. Hadde vært fint om noen kunne svare.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74329-oppsett-p%C3%A5-colombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wasserfaldfelder

Hei!

Gratulerer med godkjenningen i Bufa! For oss tok det en uke til vi fikk oppskrift del 1, og da hadde vi purret en del. Vi begynte papirinnsamlingen før vi fikk godkjenningen, så vi hadde avgårde alt til oversetting før vi fikk oppskriften(hadde fått den av noen venner + noen papirer på meil). Så mitt råd til deg er å begynne hele papirinnsamlingen før dere får denne informasjonen(venneanbefalinger3stk, fotoreportasje, bestille legetime, o.l.)

Lykke til videre i prosessen!

Hilsen fra

Gjest Sommerstorm

Vi har litt samme erfaring som Wasserfaldfelder. Jeg har sett her inne at der skal være en link til oppskrift del I - sjekk om du finner den, så kan jo dere begynne i helgen allerede... (det er ikke lenge sidne jeg så at det ble skrevet noe om temaet - må være i løpet av de siste 14 dg. i alle fall).

Si fra hvis du ikke finner noe - eller gi meg mail addressen din, så skal jeg maile det vi har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...