smurf78 Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 har kjøpt webcam og installert softwaren som fulgte med. Den heter image et eller annet fra logitech, Oversiktlig og fin, men hvis man skulle broadcaste live måtte man inn på en url og bestemme spilletid, og brukerne må ha real player. Derfor lasta jeg ned flere andre. Men den som virker best er windows media encoder. Alt virker som det skal (trodde jeg). Får opp bildet , kan encode osv. Har fått opp en url (min ip) og port hvor jeg kan broadcaste. Men når jeg skriver inn url'en finner jeg ingenting der. Ikke noe bilde eller video. Virker som den ikke klarer å broadcaste selvom alt er stilt inn riktig (tror jeg). Noen som vet hva som kan være galt, eller evnt. som vet om andre programmer som er BRA. Dvs. hvor man ikke trenger egen webside osv, men hvor man bare skriver inn ip'en? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74400-software-til-webcam/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.