Gå til innhold

Endelig reisebeskjed.

Anbefalte innlegg

På mandag fikk vi endelig den offesielle beskjeden om at vi kan komme ned til India for å hente lillesøster. Gleden står nå i taket her hjemme.

Vi reiser fra Gardermoen den 23 oktober, og det er det faktisk under 4 uker til. Og før den tid skal jeg starte med ferie så jeg har bare 3 uker igjen på jobben, og det høres deilig ut.

Må bare innrømme at jeg har begynt så smått å tenke ut hva vi skal ha med nedover, og det blir vel finregning på kilo her i gården tenker jeg. Vi skal prøve å få med litt ekstra til barnehjemmet, har tenkt å prøve å få litt sponset av lokale kjøpmenn, for de trenger jo både bleier gode hudprodukter ol.der nede.

Vi har jo tenkt å kjøpe litt selv også, men det begrenser seg hvor mye budskjettet tåler.

Det er en utrolig god følelse å endelig ha fått beskjed om at vi kan komme ned.

Vi gleder oss stort til en uke der nede.

hilsen fra en :-)))))ende

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74483-endelig-reisebeskjed/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...