Gå til innhold

Underholdning: - Den illsinte vaskemaskinmannen!!

Anbefalte innlegg

De fleste har vel hørt ham??

Hvis ikke, har du gått glipp av solid nordnorsk bainnskap i særklasse. Det er et autentisk opptak fra slutten av åttitallet, der sønnen i huset har tatt opp på kassett (derav lydkvaliteten) farens verbale utaggering mot den sundgåtte vaskemaskina han forsøker å reparere. Kona kommer for å forsøke å hjelpe, og hvis du hører nøye etter må hun fnise litt, selv om hun får seg en voldsom lekse.

Her er linken til lydfilen:

http://www.startsiden.no/underholdning/lyd_og_bilde/lyd/

Gå til "Vaskemaskina".

Fortsetter under...

Annonse

Jaaaa!!!!! Denne har jeg leita etter lenge :-))))

Takk!

Men kom du inn??

Jeg får nemlig ikke åpnet filen. "Kan ikke åpne filen. Kontroller at riktig bane og filnavn er angitt og prøv på nytt".

Hm. Jeg har ikke hørt den på to år.

Men kom du inn??

Jeg får nemlig ikke åpnet filen. "Kan ikke åpne filen. Kontroller at riktig bane og filnavn er angitt og prøv på nytt".

Hm. Jeg har ikke hørt den på to år.

måtte laste ned ett tilleggs program for å spille av lydfilen. Er ikke ferdig med å innstallere det. Jeg skal holde deg oppdatert.

Jeg lastet nettopp ned WinAmp!

Håper det duger. Skal teste nå.

Lastet ned denne

http://forms.real.com/real/realone/realone.html?dc=928927926&type=dl&beta_bypass=true&bbits=true&src=011204404_1,020912r1choice_c1,020905r1cp_choice_1#demonUK

Det gikk bra hører den nå. Det gikk ikke på dbpoweramp som jeg allerede hadde på maskina

Lastet ned denne

http://forms.real.com/real/realone/realone.html?dc=928927926&type=dl&beta_bypass=true&bbits=true&src=011204404_1,020912r1choice_c1,020905r1cp_choice_1#demonUK

Det gikk bra hører den nå. Det gikk ikke på dbpoweramp som jeg allerede hadde på maskina

Men har det ingenting med .ra-filen å gjøre? Jeg laster ned programmet, selv om det tar litt plass.

Rart at det skulle være så vrient å få lastet ned vaskemaskinmannen-filen!?

Er det andre her som får det til/ikke får det til??

Annonse

Men har det ingenting med .ra-filen å gjøre? Jeg laster ned programmet, selv om det tar litt plass.

Rart at det skulle være så vrient å få lastet ned vaskemaskinmannen-filen!?

Er det andre her som får det til/ikke får det til??

Dette programmet spiller av ra filer og dvd osv. Etter at det er innstallert så oppdaterer det seg sånn at du får spilt av filen.

Tok jammen meg lang tid å laste ned! Fortsatt bare 57 % nedlastet....

This better be good stuff!

:o)

Ja her har jeg den!

He he he!

Han til kona:

"du e faan ikkje værdt deinn here vaskemaskina, du skulle faan mæ hadd eit BRÆTT!!"

Jeg blir like forundret hver gang over at dette er så god underholdning. Riktignok trakk jeg på smilebåndet første gang jeg hørte den, men jeg kan ikke si at jeg er SÅ fryktelig imponert over bannskapet i den lydfila.

Men så kommer jeg jo også fra Nord-Norge selv, da. Og har hørt verre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...