Gå til innhold

Dette e mitt rom...

Anbefalte innlegg

......sa vår gutt nøyaktig for et år siden da han for første gang fikk se rommet sitt hjemme i Norge. Tenk så ufattelig fort dette året har gått,da... Det har vært en strevsom dag ,-jeg har gått og tenkt på klokken , og hvor i verden vi befant oss for et år siden...men det er deilig å være hjemme-ingen tvil om det !!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74557-dette-e-mitt-rom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

forelsket colombiamamma

Dere var kommet hjem, og vi var fortsatt i Bucaramanga:-)

Tenker også på begivenheten som fant sted i fjor, ikke akkurat på denne dag eller i går, men hele sulamitten:-)

Satt akkurat og så på bilder av deres prins og vår prinsesse. De to herlige colombianske barna i sengen på akkurat det rommet du snakker om. Smiler så fint til fotografen (deg). Dette er fra ett av våre to møter i år, og vi har sammen noe fantastisk å se tilbake på fra vår tur i Colombia. Deres opphold var i ferd med å renne ut når vårt opphold startet og vi traff dere.

Fire vilt fremmede norske mennesker møtes i Colombia, og snakker sammen i ca. en halv dag (hvis det ble så mye), og kjemien er bare såååå på plass at kontakten bare måååå holdes. Snakker sammen hver dag, og håper på at den dagen skal komme så vi får møtes igjen. Vi gleder oss vilt, ikke bare for barnas skyld, like mye for foreldrenes skyld:-)

Jeg lurer på om ikke den fergekøen begynner å bli tom snart, så vi endelig får plass på fergen:-)

See you:-)

kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74557-dette-e-mitt-rom/#findComment-373915
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...