Gå til innhold

Gullkorn fra min datter...

Anbefalte innlegg

forelsket colombiamamma

Torsdagen gikk med til sutring, grining og strofen "vil ikke":-) Trollet vårt var ikke i strøk. Ikke syk, men i skikkelig dårlig humør. På slutten av dagen sa jeg til henne: "Vet du, nå er mamma virkelig lei av den griningen din. Kan du være snill å gi deg nå?" Det hjalp ikke noe særlig. Det ble ro i huset når hun var sovnet.

På lørdag kjørte mamma og trollet på tur, og da sier hun plutselig: "Du mamma, no e eg viklig lei av griningen din!".

Gjett hvem som holdt på å le seg ihjel. 3 åringen vår kommer av og til med sånne utsagn at vi holder på å dø av latter:-)

Hun er herlig!

mvh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74839-gullkorn-fra-min-datter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamma! Skal jeg (bruker eget navn) 'telle deg no'?

...Og jeg venter på hva hun skal si, men det kommer ikke noe mere! He he

Eller - hvis jeg spør om hun kan hjelpe til med å rydde i lekene... Da tar hun dukkevognen og sier:

Jeg er opptatt! Og så peker hun opp i taket!!

Festlige øyeblikk :0)

Har skjønt at hun holder på å lære seg forhandlingsteknikk eller mekling!

Også forelsket mamma,

forelsket colombiamamma

Mamma! Skal jeg (bruker eget navn) 'telle deg no'?

...Og jeg venter på hva hun skal si, men det kommer ikke noe mere! He he

Eller - hvis jeg spør om hun kan hjelpe til med å rydde i lekene... Da tar hun dukkevognen og sier:

Jeg er opptatt! Og så peker hun opp i taket!!

Festlige øyeblikk :0)

Har skjønt at hun holder på å lære seg forhandlingsteknikk eller mekling!

Også forelsket mamma,

...når barnet ditt begynner å snakke og ikke minst når de leker med ordene.

Vi spurte henne forrige dagen hvilken bok vi skulle lese. Da svarte hun med et rampete smil rundt munnen: "Tullebokken". Og så brøt hun ut i latter.

Ha en fin dag videre, med nye gullkorn fra barnemunn:-)

mvh.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...