Gå til innhold

Følgebrev til Colombia + venneanbefalinger

Anbefalte innlegg

Vi venter på postmannen! Som så mange andre:-) Og mens vi venter både på postmannen og på AF så kunne jeg tenke meg å få begynnt på følgebrevet som skal med papirene til Colombia! MEN hva slags oppsett er det som skal følges?? Er det noen som har dette, og som har oppsett på venneanbefalinger?? Ville vært KJEMPE takknemlig om noen kunne gi oss noen hint :-)

Ha en god ettermiddag alle sammen.

Fortsetter under...

Hei!

Har oppskrift på venneanbefaling som er ganske ny, skal prøve å få sendt deg den på mail!

Klem

Hei!

Er det samme oppskriften som vi får fra AF eller er det noe annet lurt? Dersom det er det, kunne jeg godt tenke meg å hørt hva det gikk ut på, dersom du orker fortelle.

Må si spørsmålene kommer nå som vi og skal gjøre dette. Finnes det noen ideer på hvilke bilder som bør være med og hvordan dette kan gjøres. Scanner dere bildene eller limes de på A4 ark. Forstår at man bør legge en del arbeid i det.

MVH

Hei!

Er det samme oppskriften som vi får fra AF eller er det noe annet lurt? Dersom det er det, kunne jeg godt tenke meg å hørt hva det gikk ut på, dersom du orker fortelle.

Må si spørsmålene kommer nå som vi og skal gjøre dette. Finnes det noen ideer på hvilke bilder som bør være med og hvordan dette kan gjøres. Scanner dere bildene eller limes de på A4 ark. Forstår at man bør legge en del arbeid i det.

MVH

Hei Vår

Jeg har nettopp sittet og sett på oppsettet på hva de øsker skal med i følgebrevet og venneanbefalingene. Vi har ikke mottatt disse fra AF da vi ikke er godkjente pr. dags dato. Jeg fikk et oppsett fra en reddende engel, slik at vi kunne forberede oss litt i forkant. Man blir så rastløs av å ikke komme et steg videre :-) Nå kommer utfordringen med å få alt ned på papiret.

Når det gjelder bildene så har jeg scannet, klippet og limt og satt sammen flere bilder. F.eks alle i min familie i ett bilde, og mannen min sin familie i ett bilde. Da slipper man å ha med sååååå mange bilder. Ville jo gjerne få med oss også:-)

Lykke til videre med innhentingen og med forberedelsene

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...