Gå til innhold

Noen som går på idrettslinja, f.eks.?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Heisan

Jeg skriver en oppgave i gymmen....vi har egentrening... Så jeg har noen spørsmål jeg håper noen kan svare på:

1)det sies at når man trener får man mer overskudd, man blir i bedre humør osv. Hvorfor egentlig? Er det fordi det er spesielle stoffer som dannes i kroppen, eller noe? Hvorfor er trening også bra for psyken?

2)jeg har syklet og sprunget en del i egentreningen.... hva skjer egentlig i kroppen min da? Jeg kjenner det alltid veldig godt under lårerene, når jeg sykler, og når jeg springer kribler det i lårene..... Hvorfor?

Jeg vet det høres ut som dumme spørsmål, men jeg er ute etter konkrete prosesser/ting som skjer i kroppen, når jeg har trent som jeg har gjort. Rent fysiologisk sett....(??)

Håper virkelig noen kan hjelpe meg.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...