Gjest ikke undertegnet Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Heisan Jeg skriver en oppgave i gymmen....vi har egentrening... Så jeg har noen spørsmål jeg håper noen kan svare på: 1)det sies at når man trener får man mer overskudd, man blir i bedre humør osv. Hvorfor egentlig? Er det fordi det er spesielle stoffer som dannes i kroppen, eller noe? Hvorfor er trening også bra for psyken? 2)jeg har syklet og sprunget en del i egentreningen.... hva skjer egentlig i kroppen min da? Jeg kjenner det alltid veldig godt under lårerene, når jeg sykler, og når jeg springer kribler det i lårene..... Hvorfor? Jeg vet det høres ut som dumme spørsmål, men jeg er ute etter konkrete prosesser/ting som skjer i kroppen, når jeg har trent som jeg har gjort. Rent fysiologisk sett....(??) Håper virkelig noen kan hjelpe meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74892-noen-som-g%C3%A5r-p%C3%A5-idrettslinja-feks/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.