Gå til innhold

Fremdeles ingen tildeling...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære Lilja- og resten av augustgjengen :o)))

Håper virkelig dere hører noe SNART !!!!!!! Nordpolen er ikke klar for en illsint Lilja i stillett *ler *

Dessuten SKAL jeg se bilde av deres vidunder før vi reiser til Midtens rike :o))))

STOOOOOR venteklem med innlagt ekstra tålmodighetsstøv**************************************

fra

... Skal bare hjem og hente skoene med stiletthæler, så kommer jeg... ;-)

Men du, nå er de på vei, helt sikkert. Og ikke nok med det, september OG oktober er i matching room...

Se her:

http://gwca-wma.tripod.com/WashDC/id11.html

Fortsatt god venteinnspurt fra

September OG oktober????

Vi er i oktobergruppen. Kan vi stole på dette da, og hva betyr det for oss mon tro? Får oktobergruppa tildeling sammen med septembergruppa???

fei1365380229

Men du, nå er de på vei, helt sikkert. Og ikke nok med det, september OG oktober er i matching room...

Se her:

Håper dette er "sant". Vi er i oktobergruppa til VB. Hadde vært fantastisk hvis vi fikk tildeling 1 måned før beregnet.

Se her:

Jøss, nå ble jeg skjelven!!!! Det kan faktisk se ut som om oktobergruppa er i matchingroom (søknader tom 30 oktober, og vi som har søknaden registrert i Kina 29 oktober). Nå øker håpet om tildeling før jul betraktelig. Måtte det bare være sant. Alle kinaventere går nok noen spennende uker i vente. Og AAA: jeg er kjempeglad for at du er så flink til å dele det du finner ut om ventetider o.l med oss andre.

Annonse

fei1365380229

Jøss, nå ble jeg skjelven!!!! Det kan faktisk se ut som om oktobergruppa er i matchingroom (søknader tom 30 oktober, og vi som har søknaden registrert i Kina 29 oktober). Nå øker håpet om tildeling før jul betraktelig. Måtte det bare være sant. Alle kinaventere går nok noen spennende uker i vente. Og AAA: jeg er kjempeglad for at du er så flink til å dele det du finner ut om ventetider o.l med oss andre.

Hvordan vet dere når søknaden ble registrert hos CCAA?

Vi sendte søknaden nedover 18.oktober, men vet ikke når den ble registrert. Når ble deres sendt nedover?

Håper jo og tror at de ikke bruker 13 dager på forsendelsen. Vi må da være i oktobergruppen?

Takknemlig for svar.

Hvordan vet dere når søknaden ble registrert hos CCAA?

Vi sendte søknaden nedover 18.oktober, men vet ikke når den ble registrert. Når ble deres sendt nedover?

Håper jo og tror at de ikke bruker 13 dager på forsendelsen. Vi må da være i oktobergruppen?

Takknemlig for svar.

Grunnen til at vi vet når vår søknad er registrert hos CCAA er at vi ringte til Adopsjonsforum og spurte. Håper inderlig at de ikke har sagt noe feil til oss. Forøvrig ble søknaden sendt fra Norge til Kina 25 oktober. Før vi hadde ringt til AF trodde vi at vi var i novembergruppa. Hvilken forening bruker dere?

fei1365380229

Grunnen til at vi vet når vår søknad er registrert hos CCAA er at vi ringte til Adopsjonsforum og spurte. Håper inderlig at de ikke har sagt noe feil til oss. Forøvrig ble søknaden sendt fra Norge til Kina 25 oktober. Før vi hadde ringt til AF trodde vi at vi var i novembergruppa. Hvilken forening bruker dere?

Takk for svar. Vi bruker VB. Vi har også ringt og spurt, men de kan ikke gi oss noe svar på innlogging.

Takk for svar. Vi bruker VB. Vi har også ringt og spurt, men de kan ikke gi oss noe svar på innlogging.

Hei!

Vi bruker også VB og ringte og spurte om innloggingsdato.Og merkelig nok så kunne de ikke svare meg heller...

Kan ikke begripe hvorfor det skulle være tabu å opplyse om det. Nå sa de riktignok ikke at de ikke ville, men at datoen var uleselig da... Men likevel!

Egentlig kunne jeg være en smule mer fornøyd med oppfølgingen fra VB... Det har sikkert noe med at det er så lett å følge med på nettet osv, på godt og vondt, derfor blir det så tydelig når det ikke kommer noenting fra ens egen organisasjon.

MVH

Kjære lilja.

Jeg blir med deg til Nordpolen....... Trodde bare det var meg som var så utrolig utålmodig, men godt å høre at vi er flere.......

Nå kjenner jeg at jeg virkelig er desperat.....Tro om vi får høre noe snart, i morgen? eller i neste uke? Dette er nervepirrende.

Jeg klarer ikke å tenke på noen annet for tiden. Har begynt å drømme om natta hvordan overleveringa blir og hvordan barnet ser ut.......DETTE ER IKKE TIL Å HOLDE UT.

Krysser fingrer og tær for at vi SNART (helst i morra) får høre noe...

Føler med dere i sept. og okt. gruppa også.

KJEMPE VENTEKLEM

Annonse

Gjest BlirMammaSnart!

Hei!

Hadde ikke leiligheten vært nyvasket og løken plantet ut, hadde tilbudet om og komme og rydde stått fremdeles.

- Håper du får tildeling før min leilighet blir rotete og møkkete igjen.

*kryser fingrene* for at det snart skjer noen, men må innrømme at jeg ikke blir med til nordpolen i stilettheler.

Vente klem fra

Se her:

Dette innlegget økte hvilepulsen min mange hakk!

Skal se at jeg ikke er så tålmodig som jeg innbiller meg alikevel?

Tjo-hei!!!

Tildelingene er på vei...

Kan du ikke ta deg en tur sørover først da?

Hjelper du meg med noen strøk maling, så drar vi sammen til Nordpolen etterpå?

Du hadde jo god erfaring med oppussing som medisin mot "ventenerver" da dere ventet forrige gang...

Nei, ærlig talt,- nå håper jeg virkelig på et livstegn fra Kinan snart, men det er vel bare stille før (tildelings)stormen?

Klem fra

Dette innlegget økte hvilepulsen min mange hakk!

Skal se at jeg ikke er så tålmodig som jeg innbiller meg alikevel?

Tjo-hei!!!

Tildelingene er på vei...

...Og her kommer siste rapport fra Vår AAA Staude på de amerikanske listene:

Tildelingene har kommet! De er ikke på APC enda, men det har begynt å komme på juli og augustlistene! Foreløbig gjelder det visst CCAI, som er et av de største byråene, men de andre ligger jo hakk i hæl.

Tralala... Og dette har vi vente på så lenge ....tralalala... Så får vi håpe at Europa er rett rundt svingen også!

Gjest Hilsen bergitte

Se her:

Hei AAA!

Jeg setter stor pris på at du deler din info med oss andre.

Vi tilhører oktobergruppa.

Ut fra din erfaring med å se på disse listene; vet du noe om søknadene befinner seg lang tid i matching room? Eller for å si det på en annen måte; er det realistisk å tro at oktobergruppa får tildeling samtidig som septemberbruppa?

Jeg skjønner at det blir mye antagelser her, men jeg er som mange andre her begynt å bli noe utålmodig.

...Og her kommer siste rapport fra Vår AAA Staude på de amerikanske listene:

Tildelingene har kommet! De er ikke på APC enda, men det har begynt å komme på juli og augustlistene! Foreløbig gjelder det visst CCAI, som er et av de største byråene, men de andre ligger jo hakk i hæl.

Tralala... Og dette har vi vente på så lenge ....tralalala... Så får vi håpe at Europa er rett rundt svingen også!

OK - jeg er klar: Hånda på telefonen.. *sitre*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...