AAA Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hilsen bergitte skrev (På 2.10.2002 den 7.00): Hei AAA! Jeg setter stor pris på at du deler din info med oss andre. Vi tilhører oktobergruppa. Ut fra din erfaring med å se på disse listene; vet du noe om søknadene befinner seg lang tid i matching room? Eller for å si det på en annen måte; er det realistisk å tro at oktobergruppa får tildeling samtidig som septemberbruppa? Jeg skjønner at det blir mye antagelser her, men jeg er som mange andre her begynt å bli noe utålmodig. Hei! Hver tildelingsrunde tar ca en måned, pluss/minus, og så snart en gruppe er ferdig, flyttes neste inn i matching room. Altså ca en måned der. Men.... Det har aldri vært 2 måneders søknader på en gang der inne før, så ingen er helt sikre på hva slags utslag dette vil gi. Forhåpentligvis blir det ikke store forsinkelser.... Lykke til i innspurten da! ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74967-fremdeles-ingen-tildeling/page/2/#findComment-378316 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.