AAA Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hei AAA! Jeg setter stor pris på at du deler din info med oss andre. Vi tilhører oktobergruppa. Ut fra din erfaring med å se på disse listene; vet du noe om søknadene befinner seg lang tid i matching room? Eller for å si det på en annen måte; er det realistisk å tro at oktobergruppa får tildeling samtidig som septemberbruppa? Jeg skjønner at det blir mye antagelser her, men jeg er som mange andre her begynt å bli noe utålmodig. Hei! Hver tildelingsrunde tar ca en måned, pluss/minus, og så snart en gruppe er ferdig, flyttes neste inn i matching room. Altså ca en måned der. Men.... Det har aldri vært 2 måneders søknader på en gang der inne før, så ingen er helt sikre på hva slags utslag dette vil gi. Forhåpentligvis blir det ikke store forsinkelser.... Lykke til i innspurten da! ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74967-fremdeles-ingen-tildeling/page/2/#findComment-378316 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.