Gå til innhold

Jukset du på DOLs spørreundersøkelse..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjerringfaktor?? Hvem, er det du snakker om?.... *sjokk, vantro, total sirkulasjonssvikt* Det er ikke du som er kjerringa er det vel?

Det skal vel godt gjøres å ikke bli kjerring etter å ha bodd her i alt for lang tid....:-) *retter på BH'n*

Annonse

Det skal vel godt gjøres å ikke bli kjerring etter å ha bodd her i alt for lang tid....:-) *retter på BH'n*

Ødelegg ikke alle mine illusjoner. Mitt bilde av deg er en høy, mørk, mystisk, pianofingret kjekkas med et romantisk syn på livet og dets viderverdigheter. Om du ikke nå snart stopper, må jeg snart tørkes opp av gulvet ved arbeidstidens slutt. Min livsløgn, gutten min, er av det spinale slaget...

Ødelegg ikke alle mine illusjoner. Mitt bilde av deg er en høy, mørk, mystisk, pianofingret kjekkas med et romantisk syn på livet og dets viderverdigheter. Om du ikke nå snart stopper, må jeg snart tørkes opp av gulvet ved arbeidstidens slutt. Min livsløgn, gutten min, er av det spinale slaget...

Jeg er jo selvsagt alt det der, men har bare en litt spesiell interesse for undertøy...

Silke mot den hårete brystkassen min er faktisk ganske bra mot forkjølelse nå som det begynner å bli kaldere i luften. :-)

Annonse

Nei jeg tror ikke jeg jukset. Men ser ikke undersøkelsen jeg. Ikke den du refererer til i alle fall. Her er det bare om jeg har stilt spm til helsepersonellet.

Den kommer i feltet til høyre, etter spørsmålet om man har stilt spørsmål til dols helsepersonell i det siste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...