Gå til innhold

Endelig godkjent i ICBF!!

Anbefalte innlegg

Gjest Wasserfaldfelder

Endelig fikk vi godkjenning fra ICBF! Det tok to og en halv måned og de siste ukene har jeg følt jeg har vært på overtid. Jeg ringte adopsjonsforum i dag for å få vite litt mer om vaksiner og da hadde akkurat godkjenningen kommet på AF sitt kontor i dag. Lykke! Jeg ble bare kjempeglad!

Er det noen som vet hvor lang tid det tar i gjennomsnitt å få distrikt? Har hørt alt fra 14 dager til et halvt år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75049-endelig-godkjent-i-icbf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så mye med godkjenningen! Det må føles ganske så deilig. Ang. neste etappe; som de andre sier, det kan variere fra noen uker til flere måneder. Håper det går fort!

Lykke til!

Gratulerer så mye! Håper tiden frem til tildeling av distrikt går fort!!!

Gratulerer! Det er vel en deilig følelse.

Vi har nå ventet 7 uker siden vår godkjenning og venter og venter..... Første gangen tok det 16 dager.....

Jeg har skjønt på mange andre her, at det stort sett tar noen måneder nå, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet. Dvs, det lille som er igjen :o)

GRATULERER SÅ MYE

og håper ikke resten av ventetiden blir for lang :-)

Smør deg med tålmodighet for ettersom jeg forstår kan tiden fra godkjenning til distrikt ta alt fra 1-5 mndr.

Vi ligger rett etter dere i løypen, sendte papirene til Colombia 6.8.02 så det er ikke fritt for at jeg sitter her med sommerfugler i magen.

Lykke til.

forelsket colombiamamma

Det er en fantastisk herlig følelse å få den siste godkjenningen. Den fra giverlandet! Gratulerer så masse. Nå vet dere at det ikke blir lenge til det store skjer.

Nå blir det spennende å se hvilket distrikt dere får. Uansett så får dere en nydelig tur til Colombia. Jeg blir helt syk hver gang jeg hører om folk som er i gang, har fått tildelt distrikt, har fått tildeling av barn fra Colombia. Det landet må bare oppleves. Det er selvfølgelig situasjonen man er i som gjør reisen sååå spesiell, men ikke bare. Menneskene, landet, alt er deilig:-) Gled dere!

Lykke til videre. Krysser fingre for at dere snart får distrikt. Og får dere Bucaramanga hvor vi var, kan jeg fortelle masse om det stedet:-)

mvh.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...