Gå til innhold

Har du kul musematte?

Anbefalte innlegg

Har en "JoeBar-Team" musematte.. To av de kuleste gutta gjør seg klar til mc-tur inn på landeveien som forsvinner inn i en monitor. Sykkern har sidevogn, en to knappers mus...

Passer akkurat til min personlighet; Enkel halvhjelm, briller, skinnhansker, glorete halstørkle og et overlegent blikk. Skikkelig strøkne karer med andre ord. Akkurat som meg. :-)

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Retz

5

• birdie

4

• MsSophie

3

• Carisma1365380365

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skamme seg over en blå, fillete musematte. Sånn tøys. Fillete, blå muesmatter er siste skrik, leste jeg i Vouge, og jeg mener at ei av damene i Sex og singelliv også hadde ei. Så vi er råtrendy, det er vi. Heeeeeeeeelt sant.

Å dæver'n! Vogue er ei sånn seriøs blekke hvor man alltid finner det _helt_ nye i grilldresser o.l.? Ja?

Sex og singelliv har jeg hørt om. Mener det skal være et ganske kult program?

HAH!

Ååppp aaaalllææææ jooordææns blååååææ maaaaattttæææær, ååppp iiii sååm doo-ooool knuuugæææt haaaaaaar...

*revulosjonsmodus*

Har en "JoeBar-Team" musematte.. To av de kuleste gutta gjør seg klar til mc-tur inn på landeveien som forsvinner inn i en monitor. Sykkern har sidevogn, en to knappers mus...

Passer akkurat til min personlighet; Enkel halvhjelm, briller, skinnhansker, glorete halstørkle og et overlegent blikk. Skikkelig strøkne karer med andre ord. Akkurat som meg. :-)

Det hjelper ikke med all verdens glorete tørkler og halvhjelm så lenge du lukter Radar....!

Å dæver'n! Vogue er ei sånn seriøs blekke hvor man alltid finner det _helt_ nye i grilldresser o.l.? Ja?

Sex og singelliv har jeg hørt om. Mener det skal være et ganske kult program?

HAH!

Ååppp aaaalllææææ jooordææns blååååææ maaaaattttæææær, ååppp iiii sååm doo-ooool knuuugæææt haaaaaaar...

*revulosjonsmodus*

http://www.fullthus.com/mingler/images/smiles/chairfall.gif

Annonse

Jepp, det har jeg. Opp til flere.

Jeg lagde musematter selv den gang jeg drev firma og jeg bruker en med bilde av ungene på.

Ellers har jeg musematter med drager på, med øl på, med 3d-pingviner på, enda fler med barna på, med reklame på, en med nasse nøff på og en med utsikten utover sjøen fra hytta på...

Solide greier i sort rågummi med passe glatt stoffoverflate.

Skamme seg over en blå, fillete musematte. Sånn tøys. Fillete, blå muesmatter er siste skrik, leste jeg i Vouge, og jeg mener at ei av damene i Sex og singelliv også hadde ei. Så vi er råtrendy, det er vi. Heeeeeeeeelt sant.

jeg er trendy, jeg er trendy :)))) *danser rundt*

Annonse

Carisma1365380365

Har sånn fabelaktig optisk mus som aldri skipper, så trenger ikke matte til musa.

Har truser da ..

*ler* Godt å høre.

Men min mus trenger noe stabilt for å holde den på plass fordi den er så gladd og vimsete... Så jeg har boblete musematte med vann inni. *wower seg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...