Gå til innhold

Universitett og studielån

Anbefalte innlegg

Henvender meg på denne siden, da det kanskje er litt voksne folk som kan svare..

Studerer for tiden på universitetet, og jeg har blitt nødt til å ta opp studielån.

Jeg er usikker på hva jeg vil bli, dermed har jeg ikke valgt noen yrkesrettet utdanning.

Synes det jeg driver med nå er litt meningsløst, da jeg ikke vet om jeg får bruk for det i ettertid.

Jeg trives ikke særlig godt på universitetet, da det blir litt for anonymt for meg.

Jeg kommer heller ikke inn på det jeg vil, så jeg er litt "stuck".

Jeg vil ikke få for høyt studielån, og tenker derfor på å ta noe yrkesrettet (høyskole). Men kommer ikke inn på hva som helst, som sagt.

Motivasjonen er heller ikke helt på topp, da jeg ikke vet hva jeg vil.

Jeg er med andre ord litt frustrert..

Er det andre folk i samme båt?

Vurderer å ta et år i utlandet, men det koster jo penger..! Så da må jeg eventuelt jobbe et år først. Men det koster jo å leve også..Hm. Og åra går jo; vil jo ikke bli gamling før jeg er ferdigutdannet heller...

Trøst trengs..! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75164-universitett-og-studiel%C3%A5n/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angående muligheter i utlandet: Det er muligheter til å tilbringe et år i utlandet, uten at det nødvendigvis koster skjorta.... ta en titt på sidene til www.unginfo.no, velg Nordland eller Oslo, som har brukbare oversikter... Kan også tipse om www.ungieuropa.net, der du kan lese om volontørtjeneste...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...