Gå til innhold

Ett skritt frem og to tilbake?

Anbefalte innlegg

Ja, da er jeg sykemeldt, og har gått enda et skritt tilbake. Har gitt opp skolen, også. Kan nemlig ikke klare å ta igjen alt det obligatoriske. Men jeg orker virkelig ikke mer!

Og når alt er som verst, og jeg sliter hver dag for å holde meg i live mens jeg venter på at de skal finne ut hva som skal gjøres, og hva slags medisiner de skal prøve nå - så forteller psykiateren min meg at han skal på ferie... Han pleier å være flink til å si ifra, men denne gangen hadde han faktisk glemt det. Og i feriene hans blir jeg alltid verre. Og det betyr at det vil drøye enda lenger før de finner ut av dette med medisiner.. Synes alt er temmelig håpløst.

Han har fortsatt ikke kommet over prøve-resultatene, og har plutselig begynt å beskrive problemet mitt som "dyp patologi". Nå venter vi bare på svarene fra EEG og MR, og vi vet jo allerede nå at det ikke er særlig sannsynlig at de finner noe.

Vet ikke om jeg holder ut så lenge som en hel uke til! Vet ikke om jeg klarer å jobbe meg gjennom dagene til fredag, engang! Nå går virkelig alt til helvete...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75178-ett-skritt-frem-og-to-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når fixeren drar på ferie er "vanlig" praksis å bli tildelt en vikar, kanskje du kan be om det? Og om han allerede har dratt så ring kontoret (evt. din lege) og be om dette.

Du har en enorm vilje. Bruk den.

hilsen,

Dessverre kan jeg ikke det, ettersom jeg går i privatpraksis... Sist gang han var borte, fikk jeg tilbud om å bruke fastlegen min i mellomtiden, men da var det snakk om flere uker. Det kom bare så dårlig timet!

Dessverre kan jeg ikke det, ettersom jeg går i privatpraksis... Sist gang han var borte, fikk jeg tilbud om å bruke fastlegen min i mellomtiden, men da var det snakk om flere uker. Det kom bare så dårlig timet!

joda visst kan du det selv om du går i privat praksis. Da min x-fixer som jeg gikk til privat dro på ferie kunne jeg få timer på polikl. Som sagt, det er vanlig prakis at polikl. tar imot og er behjelpelige når når den "private"fixeren er på ferie eller blir syk:)

Annonse

Gjest Bolla Pinnsvin

True deg til en pratetime hos fastlegen din.

Min psyk'er (også privat) sendte en gang en henvisning til psykiatrisk poliklinikk om at jeg kunne komme inn der akutt når ikke han var tilstede.

Be han gjøre det når han kommer hje

Ellers så har jeg en 'krisemedisin' som hjelper meg når uroen sliter for mye i kroppen og jeg MÅ ha litt ro. Tar noen dråper Rescue Remedy på tunga. Det hjelper ihvertfall meg. Noen ganger tar jeg noen dråper hvert kvarter i et par timer. Det er hvis jeg er veldig dårlig. Dette er en blomstermedisin du får kjøpt i helsekosten, Dr. Bachs.

Leste faktisk en artikkel om den i 'fitness-bladet' I Form i fjor. Så det er tydeligvis ikke lenger bare for spesielt interesserte. Verdt å prøve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...