Gå til innhold

Ennå flere tildelinger USA

Anbefalte innlegg

Jeg sa jo jeg er desperat...

Nå har jeg funnet en annen oversikt på am.sider hvor der viser at 148 tildelinger har funnet sted i okt. og det er bare et fåtall i forhold til de andre mnd. fremfor, det vil vel si at de nyss har begynt å få tildelinger.....

De sidene jeg er innom, har et x-antall medlemmer...sikkert lik vi har ulike foreninger i Norge........... JIPPI USA HAR BEGYNT Å FÅ TILDELINGER.....................

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75220-enn%C3%A5-flere-tildelinger-usa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deilig at tildelingene har begynt å komme!

Men du... Hva slags oversikter er det du ser på? Jeg er inne på allslags sider og lurer, men kan ikke huske å ha sett noen sånne oversikter, så det kunne vært gøy å se!

Håper deres tildeling er rett rundt svingen!

Beste hilsen

Gjest kinamamsen

Da er vi i siget! :o))))

Kan du legge ut adressen til siden(e) du fant dette på?

..er nemlig minst like desperat!

VenteINNSPURTsklem ifra ho

Åh, nå begynner det virkelig å krible av spenning her hos en av tantene i sør. Kan da gladelig forestille meg hvordan dere har det i Kråkeslottet. Lykke til med siste etappen - nå blir det telefon innen helgen ......!

Venteklemmer fra {;-)

Åh, nå begynner det virkelig å krible av spenning her hos en av tantene i sør. Kan da gladelig forestille meg hvordan dere har det i Kråkeslottet. Lykke til med siste etappen - nå blir det telefon innen helgen ......!

Venteklemmer fra {;-)

Å, jeg håååper du har rett!

Dagene går nå med til å sitte med utstrakte armer, i tilfelle storken skulle slumpe til å fly over her! ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...