vår Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hei! Da var det vår tur til å komme med spørsmålet ang. bilder+venneanbefalinger. Vi har fått alle papirer fra AF, så vi prøver så godt vi kan. Prøver å plukke ut hyggelig bilder av familien, venner og oss selv. Har mange koselig bilder fra i sommer. Går det an å sende strand-bilder, eller passer det dårlig med lite klær på? Ang. venneanbefalingene lurer jeg på om det finnes et oppsett det går an å gå etter. Hva vil de f. eks. ha ang. hjem, miljø og økonomi? Dette var mange spørsmål på en gang og jeg er takknemlig om noen orker svare. Kjenner veldig på at dette er en ting vi aldri har gjort før. Tenk hvor enkelt det blir neste gang... beste hilsen fra meg som nå er veldig motivert til å få sendt papirene til Los Pisingos. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75261-forberedelser-colombia/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Hei! Vi skal adoptere gjennom ICBF, men de har sikkert ganske lik oppskrift på papriene som skal samles. Jeg ville ikke valgt bilder av nakne barn og lettkledde voksne. Dvs at skuldrene og gjerne knærne bør være dekket til, det KAN jo være at de "godtar" sånne bilder, men vi valgte å la være etter råd i fra noen her. (Sendte bilder av mannen min i shorts da) På venneanbefalingene kan dere ta med: hva de jobber med (vennene altså), hvilke familiemedlemmer de har (om den som skriver har mann/kone, barn), hvor lenge de har kjent dere, evt. hvordan dere ble kjent, hvordan dere er som venner og ellers sosialt, hvordan dere bor, hva de syns om økonomien og levestandarden deres, hvordan de tror dere blir som foreldre, og hvordan dere eventuelt er mot barn (hvis de f.eks har barn selv, og dere har kontakt med de barna) Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75261-forberedelser-colombia/#findComment-379653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.