Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Da var det vår tur til å komme med spørsmålet ang. bilder+venneanbefalinger. Vi har fått alle papirer fra AF, så vi prøver så godt vi kan. Prøver å plukke ut hyggelig bilder av familien, venner og oss selv. Har mange koselig bilder fra i sommer. Går det an å sende strand-bilder, eller passer det dårlig med lite klær på?

Ang. venneanbefalingene lurer jeg på om det finnes et oppsett det går an å gå etter. Hva vil de f. eks. ha ang. hjem, miljø og økonomi?

Dette var mange spørsmål på en gang og jeg er takknemlig om noen orker svare.

Kjenner veldig på at dette er en ting vi aldri har gjort før. Tenk hvor enkelt det blir neste gang...

beste hilsen fra meg som nå er veldig motivert til å få sendt papirene til Los Pisingos.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75261-forberedelser-colombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vi skal adoptere gjennom ICBF, men de har sikkert ganske lik oppskrift på papriene som skal samles.

Jeg ville ikke valgt bilder av nakne barn og lettkledde voksne. Dvs at skuldrene og gjerne knærne bør være dekket til, det KAN jo være at de "godtar" sånne bilder, men vi valgte å la være etter råd i fra noen her. (Sendte bilder av mannen min i shorts da)

På venneanbefalingene kan dere ta med: hva de jobber med (vennene altså), hvilke familiemedlemmer de har (om den som skriver har mann/kone, barn), hvor lenge de har kjent dere, evt. hvordan dere ble kjent, hvordan dere er som venner og ellers sosialt, hvordan dere bor, hva de syns om økonomien og levestandarden deres, hvordan de tror dere blir som foreldre, og hvordan dere eventuelt er mot barn (hvis de f.eks har barn selv, og dere har kontakt med de barna)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75261-forberedelser-colombia/#findComment-379653
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...