Gå til innhold

nijni

Anbefalte innlegg

fei1365380229

Vi venter med deg. Men kan du si meg hvor du finner alle disse herlige tildelingene? Du skrev noen adresser lenger nede, men disse virker ikke.

Regner med at jeg kommer til å være like desperat neste måned. Nå liker jeg litt forutsigbarhet og jeg må innrømme at jeg ikke helt tror på at oktobergruppen kommer til å få tildeling samtidig som september, men hvis jeg kan følge med på USA og de får - da stiller jo saken seg litt annerledes!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75389-nijni/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fei1365380229

Hei Fei!

( det rimte...)

Vi er også i oktobergruppen og er veldig spente!

Ja dette er faktisk mer nervepirrende enn godt er, hadde jo ikke forventet at det skulle være noen sjanse for tildeling før i desember, men nå kanskje den komme i november?! Håpe - håpe.

Dere er i AF, er dere ikke?

Om en måned er det vel vi som desperat kikker innom USA for å se om det kommer tildelinger for oktobergruppen. Ikke det - jeg føler meg ganske desperat allerede - er innom 15 ganger om dagen.

Fortsatt lykke til i den siste venteinnspurten om det blir en eller to måneder.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75389-nijni/#findComment-382118
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...