Gå til innhold

ALLE tildelingerne er kommet til USA

Anbefalte innlegg

http://gwca-wma.tripod.com/WashDC/id11.html

Unnskyld meg men dette var vanskelig å få riktig.....har prøvd å komme meg inn på de add. jeg tidligere har sendt inn på DOL uten å lykkes.........så da spørs det om dette funker...ville jo så gjerne dele denne GLAD nyheten med dere.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75514-alle-tildelingerne-er-kommet-til-usa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Husk bare at dette er hjemmesiden til ett av veldig mange amerikanske byråer. Riktignok er det et av de store, men tross alt bare ett av mange. Det er flere av de store amerikanske som enda venter på resten av juli og august, så de regner med at denne tildelingsrunden kommer til å vare en ukes tid enda. Dette pga helligdager i Kina.

Lykke til med venteinnspurten. Forstår godt at du er "limt fast" til PC-en. :-)

MVH

fei1365380229

Hei!

Husk bare at dette er hjemmesiden til ett av veldig mange amerikanske byråer. Riktignok er det et av de store, men tross alt bare ett av mange. Det er flere av de store amerikanske som enda venter på resten av juli og august, så de regner med at denne tildelingsrunden kommer til å vare en ukes tid enda. Dette pga helligdager i Kina.

Lykke til med venteinnspurten. Forstår godt at du er "limt fast" til PC-en. :-)

MVH

Du som er så flink til å komme inn på alle disse amerikanske listene. Er det bare dette byrået som har godt ut med at september og oktober er slått sammen, eller har du sett andre som har sagt det samme?

Jeg har egentlig lyst til å ta av, men tørr ikke. Syns godt foreninga vår kunne si når vi hadde innloggingsdato og om det er noe i disse ryktene.

Vet du forresten om VB sender ut brev sånn som AF når det nærmer seg tildeling?

Mange spm. men det ser ut som du har litt mer "peil" på å komme inn på de "lukkede" amerikanske sidene, jeg har meldt meg inn, men får det ikke til allikevel.

Du som er så flink til å komme inn på alle disse amerikanske listene. Er det bare dette byrået som har godt ut med at september og oktober er slått sammen, eller har du sett andre som har sagt det samme?

Jeg har egentlig lyst til å ta av, men tørr ikke. Syns godt foreninga vår kunne si når vi hadde innloggingsdato og om det er noe i disse ryktene.

Mange spm. men det ser ut som du har litt mer "peil" på å komme inn på de "lukkede" amerikanske sidene, jeg har meldt meg inn, men får det ikke til allikevel.

Ja hallo dette er Vår AAA Staude igjen! :-)

Nei det er ikke bare GWCA (som forresten står for Great Wall of China Adoptions) som har meldt at september og oktober er slått sammen. Faktisk så tror jeg alle som oppgir sånne ting (og det er det ikke alle som gjør) har sagt det samme. Deriblant et annet av de største, CCAI. Det derimot ingen vet, er om dette innebærer at september og oktober blir vesentlig lengre i matching room enn det som er vanlig. (ca 1 måned). For da går jo vinninga opp i spinninga..

Dette er virkelig spennende tider, sant vel?

God helg fra

Det er ikke bare AF som sender ut brev om at man "står for tur" ang. tildelinger...

Vi fikk et slikt brev i posten fra VB i dag!!!

Hurra,- det nærmer seg!

God helg fra

fei1365380229

Det er ikke bare AF som sender ut brev om at man "står for tur" ang. tildelinger...

Hurra,- det nærmer seg!

God helg fra

Så flott - dette har jeg lurt veldig på. Dere er i septembergruppen, ikke sant?! Vi vil også ha sånt brev - NÅ!!!!!!

Annonse

fei1365380229

Hurra,- det nærmer seg!

God helg fra

Bladde meg litt tilbake, du er jo en av de "vordende" augustventende. Unnskyld!

Det var sent å sende ut brev, du rekker jo ikke oppdatering av telefonnr. før de ringer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...