mathilde - Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Jeg har lyst til å lage en liten statistikk over Colombaiadoptanter (ICBF) og tidsbruk. Dersom dere synes det er greit hadde det vært kjempefint om dere kunne gi meg følgende datoer i deres adopsjonsforløp: (dersom ikke hele forløpet er gjennomført enda, tar du bare de datoene du har!) Reg.dato i BUFA Godkjenning BUFA Papirer sendt til Colombia Dato for godkjenning distrikt Dato for tildeling Jeg må jo ha noe å finne på vet dere ) På forhånd tusen takk!! Mail meg gjerne på [email protected] 0 Siter
Colombiamamma Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Reg. dato BUFA: 11. juni Venter venter venter.......venter venter venter på fortsettelsen. Klem fra 0 Siter
flora Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Hei Mathilde, her får du noe å gjøre! Våre datoer ser slik ut, vi mangler de viktigste ennå! reg.dato da SUAK: 6.nov. 2001 godkj.dato SUAK: ca. 10 april 2002 Pairene sendt colombia : 12.juni 2002 Godkjent Colombia: 22.august 2002 Venter nå med stor lengsel på distrikt, håper at det skjer fortest mulig, men vi regner ikke med å få reise før i feb/mars en gang. Vi prøver så godt vi kan å være realistiske. mvh 0 Siter
mathilde - Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Skrevet 4. oktober 2002 Hei Mathilde, her får du noe å gjøre! Våre datoer ser slik ut, vi mangler de viktigste ennå! reg.dato da SUAK: 6.nov. 2001 godkj.dato SUAK: ca. 10 april 2002 Pairene sendt colombia : 12.juni 2002 Godkjent Colombia: 22.august 2002 Venter nå med stor lengsel på distrikt, håper at det skjer fortest mulig, men vi regner ikke med å få reise før i feb/mars en gang. Vi prøver så godt vi kan å være realistiske. mvh Hei! Med det tempoet ICBF har holdt i det siste, blir det kanskje distrikt på dere også, før dere vet ordet av det! ) Lykke til! 0 Siter
mathilde - Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Skrevet 4. oktober 2002 Reg. dato BUFA: 11. juni Venter venter venter.......venter venter venter på fortsettelsen. Klem fra 7 - 6 - 5 ..... og DERRR! 0 Siter
ketty Skrevet 5. oktober 2002 Skrevet 5. oktober 2002 Hei Mathilde! Ja, litt research på si er ingen dum idé! Våre datoer (hittil) er som følger: Reg.dato i BUFA: 12.04.02 Godkj. i BUFA: 29.07.02 Vi venter nå spent på brev om at våre papirer er sendt til Colombia (14 dager siden vi sendte dem til legalisering). Lykke til med "statistikken" og videre venting! Klem 0 Siter
janita Skrevet 5. oktober 2002 Skrevet 5. oktober 2002 Hei mathilde Vår liste så langt er nesten lik flora sin, men jeg tar den allikevel: Reg i SUAK 19. nov-01 Godkjent i SUAK 4. mars-02 Papirer til Colombia 21. mai-02 Godkjent i ICBF 15. aug-02 (datoen i de Col papirene var 19.7) Nå venter vi som mange andre på distrikt. Vi hadde vel først håpet på å få reise før jul, men det håpet er borte. Nå satser vi på januar-februar i stedet. Det gikk nemlig så veldig fort med oss første gangen og det er dessverre så lett å tenke tilbake på de gode gamle dager.....) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.